Circus Maximus (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet och det är i de lägena jag tycker att det är svårt att veta hur mycket jag kan skriva utan att de räknas som en hint. :(
Men då hade du ju kunnat haka på vad Lobelia skrev - dvs "precis som Lobelia så tycker jag xxxx" eller "jag tror att Lobelia siat xxx" ;)
 
Var det ingen som gissade att jag och Paddington var tvillingar?

Gjorde mitt allra bästa att dra fram teorier från allt annat ni skrivit.
Inte en enda gång skrev jag att jag får känslan av att Paddington är god. Tack @Lobelia för att du satte henne till goda sidan. Där gick det att hitta många olika teorier med hjälp av dina andra tankar.

JO! Alltså jag trodde det från dag ett men sen fattade jag inte vem siaren var och tänkte att Paddan kunde vara siare, men vilka är då tvillingar? Så jag hade inga andra idéer om tvillingar än att det skulle vara ni två. Dock var det nån (@Idahoe ?) som var inne på att Paddan var vargen och hade signalerat med sin första röst dag ett men jag trodde verkligen inte att vargen skulle signalera på det sättet.
 
Och jag kände mig som en hundvalp som någon ryckte undan köttbenet för när jag trodde jag skulle få en massa skojig info första natten men istället blev käkad. Skulle fått reda på att Paddington var god, en ulvs identitet och dessutom få skicka ett meddelande till brevbäraren. Verkligen en vinst för onda sidan att jag blev mums-mums istället. :banghead::D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 991
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
12 919
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 624
Senast: Klara
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
31 888
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp