Circus Maximus (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag var funderade t.o.m på om Koppen kunde vara siaren eftersom jag inte förstod vem som siat Lorden.

@Koppen den rösten skulle ju ändå inte ge dig nåt alibi eftersom Hedinn inte alls var särskilt misstänkt eller riskerade att åka?
Nä det vet jag men jag tänkte som så att jag röstar på en ulv OM leken had fortsatt längre, och jag fick för mig att vissa började prata om Hedinn. Idahoe låg ju ändå bland de misstänkta redan, Så hade idahoe åkt kunde jag tagit hennes roll och kört vidare med Hedinn och de övriga.
Märke nu att jag inte alls får fram hur jag tänkte, men det kändes väldigt klokt då :D
 
Var det ingen som gissade att jag och Paddington var tvillingar?

Gjorde mitt allra bästa att dra fram teorier från allt annat ni skrivit.
Inte en enda gång skrev jag att jag får känslan av att Paddington är god. Tack @Lobelia för att du satte henne till goda sidan. Där gick det att hitta många olika teorier med hjälp av dina andra tankar.
 
Var det ingen som gissade att jag och Paddington var tvillingar?

Gjorde mitt allra bästa att dra fram teorier från allt annat ni skrivit.
Inte en enda gång skrev jag att jag får känslan av att Paddington är god. Tack @Lobelia för att du satte henne till goda sidan. Där gick det att hitta många olika teorier med hjälp av dina andra tankar.

Jag började fundera på det... Efter jag hade åkt ;)
 
Var det ingen som gissade att jag och Paddington var tvillingar?

Gjorde mitt allra bästa att dra fram teorier från allt annat ni skrivit.
Inte en enda gång skrev jag att jag får känslan av att Paddington är god. Tack @Lobelia för att du satte henne till goda sidan. Där gick det att hitta många olika teorier med hjälp av dina andra tankar.

Jag hade också funderingar åt det hållet, blev söker när Lobelia åkte för innan var jag osäker på vem av er som var tvilling.
 
Nä det vet jag men jag tänkte som så att jag röstar på en ulv OM leken had fortsatt längre, och jag fick för mig att vissa började prata om Hedinn. Idahoe låg ju ändå bland de misstänkta redan, Så hade idahoe åkt kunde jag tagit hennes roll och kört vidare med Hedinn och de övriga.
Märke nu att jag inte alls får fram hur jag tänkte, men det kändes väldigt klokt då :D
Fast du hade ju bara hamnat i lyan om vi käkat dig. Eller hur menar du?
 
Muttrar fast jag var övertygad om att du var ond så det jämnar ut sig! ;)

Tyckte du inte det talade lite till hennes fördel att jag gick på som en rabiat dåre så fort hon fick misstankar om sig. Så jävla blåst är jag inte som kollega i lyan att försvara henne så :p

Från första dl med, fatta vad jag fick kämpa :crazy:
Speciellt för att inte bli lynchad själv.
 
Tyckte du inte det talade lite till hennes fördel att jag gick på som en rabiat dåre så fort hon fick misstankar om sig. Så jävla blåst är jag inte som kollega i lyan att försvara henne så :p

Från första dl med, fatta vad jag fick kämpa :crazy:
Speciellt för att inte bli lynchad själv.
Nej jag tyckte det var lite märkligt men samtidigt vågar man ta mig sjutton inte lita på något... :D
 
Nej jag tyckte det var lite märkligt men samtidigt vågar man ta mig sjutton inte lita på något... :D

Haha, vi hade kanske kört det vanliga med att så skulle ulvarna aldrig göra ;)
Det hade ju onekligen varit lite udda isf för hade hon rykt som ulv så hade ju jag varit näst på tur.
Jag blev lite trött på att ingen fattade bara men plus till mig då som ändå lyckades med att inte hinta om våra roller :)
 
Var det ingen som gissade att jag och Paddington var tvillingar?

Gjorde mitt allra bästa att dra fram teorier från allt annat ni skrivit.
Inte en enda gång skrev jag att jag får känslan av att Paddington är god. Tack @Lobelia för att du satte henne till goda sidan. Där gick det att hitta många olika teorier med hjälp av dina andra tankar.
Jo jag gissade att du var tvilling, tvekade mellan dig och Fia, jag var så gott som säker på att ni var goda.
 
Tyckte du inte det talade lite till hennes fördel att jag gick på som en rabiat dåre så fort hon fick misstankar om sig. Så jävla blåst är jag inte som kollega i lyan att försvara henne så :p

Från första dl med, fatta vad jag fick kämpa :crazy:
Speciellt för att inte bli lynchad själv.

usch ja vad jag tyckte synd om dig men det var helt underbart att ha en sån förkämpe ;)
Och sedan när Lobelia kom in och också började försvara hejvilt :)

@Snurrfian - varför tänkte du inte tanken att Lobelia faktiskt hade siat mig och därför hon försvarade mig också?
 
Jo jag gissade att du var tvilling, tvekade mellan dig och Fia, jag var så gott som säker på att ni var goda.

FiaM gissade jag var god den dagen hon skrev i sitt teoriinlägg att Paddington var god. Då kändes som att hon visste något.
Att du siat Paddington gissade vi dag två. Kommer dock inte på vad det var som vi begrep det på men uppenbarligen något du skrev ;)
 
usch ja vad jag tyckte synd om dig men det var helt underbart att ha en sån förkämpe ;)
Och sedan när Lobelia kom in och också började försvara hejvilt :)

@Snurrfian - varför tänkte du inte tanken att Lobelia faktiskt hade siat mig och därför hon försvarade mig också?

Det värsta var ändå första dl. Jag trodde du skulle få fler röster än du fick så jag inte skulle kunna rädda dig.

Allt för min tvilling så klart :love:

Hoppas du tyckte det var kul att vara tvilling nu när det var första gången du var det :)
 
FiaM gissade jag var god den dagen hon skrev i sitt teoriinlägg att Paddington var god. Då kändes som att hon visste något.
Att du siat Paddington gissade vi dag två. Kommer dock inte på vad det var som vi begrep det på men uppenbarligen något du skrev ;)

Jag antog det eftersom Lobelia skrev något om min teori ang God/ond och att hon gärna hade velat komma på den själv.. Jag tror inte att NÅGON velat komma på den själv i det läget ;) så det kändes som en signal att hon siat mig och sedan höll hon fast i det resten av leken.
 
Dt var sant att jag önskade att jag kommit på den själv, men givetvis inte efter alla röster. Tyckte det var en genial OT motivering.
Jag antog det eftersom Lobelia skrev något om min teori ang God/ond och att hon gärna hade velat komma på den själv.. Jag tror inte att NÅGON velat komma på den själv i det läget ;) så det kändes som en signal att hon siat mig och sedan höll hon fast i det resten av leken.
 
Efter Paddis verkade börja lita på mig så spanade jag efter tvillingen och då två verkade hållas för goda av henne så antog jag att de var en av tvillingarna och någon extra info.

Niyama litade jag aldrig på men var osäker. Blev frustrerad när någon påstod att jag höll henne för god.
 
usch ja vad jag tyckte synd om dig men det var helt underbart att ha en sån förkämpe ;)
Och sedan när Lobelia kom in och också började försvara hejvilt :)

@Snurrfian - varför tänkte du inte tanken att Lobelia faktiskt hade siat mig och därför hon försvarade mig också?
jodå men jag hade fått en spionrad om att Niyama var siad och antog då att det var Lobelia som hade siat henne.
 
Jag antog det eftersom Lobelia skrev något om min teori ang God/ond och att hon gärna hade velat komma på den själv.. Jag tror inte att NÅGON velat komma på den själv i det läget ;) så det kändes som en signal att hon siat mig och sedan höll hon fast i det resten av leken.

Ja det reagerade jag också på. Varför skulle hon vilja det liksom haha. Inte fattade jag att det skulle vara en hint till dig..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 839
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 748
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 555
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 113
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp