Circus Maximus (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ni som har varit siare, hur 17 får ni ut informationen utan att hinta, speciellt när det är en som ingen misstänker! :banghead:
Jag höll på att börja tjuta när jag siade Habina och Niyama samma natt och följde upp med Lillelorden natten efter. :cautious:
 
Ni som har varit siare, hur 17 får ni ut informationen utan att hinta, speciellt när det är en som ingen misstänker! :banghead:
Jag höll på att börja tjuta när jag siade Habina och Niyama samma natt och följde upp med Lillelorden natten efter. :cautious:

Det är skitsvårt!
Man får bara vara jävligt envis att den är ond och hela tiden försöka bygga på sina teorier. Förra leken när jag var vittne så hittade jag ju på en koppling mellan dig och Snurrfian, men jag visste ju inte om du var ond, så dig släppte jag lite vartefter men fokuserade hårdare på snurrfian...
 
Ni som har varit siare, hur 17 får ni ut informationen utan att hinta, speciellt när det är en som ingen misstänker! :banghead:
Jag höll på att börja tjuta när jag siade Habina och Niyama samma natt och följde upp med Lillelorden natten efter. :cautious:

Försöka hitta hål i dennes teorier eller letar i andra personers teorier om de sett något som jag kan snappa upp och haka på el kanske tolka om. Ex som m din Niyama-teori där jag skrev att jag funderat över exakt samma sak (nu hade jag inte siat Niyama men jag tyckte hon var skum). Men eftersom jag inte var hundra så ville jag se hur du tog det vidare - du röstade på Niyama och hade jag inte blivit så "störd" av Snurris på slutet ;) så hade jag fortsatt att leta vidare när det gäller Niyama.

Sedan är det så att har du så många som du vet ngt om så får man ibland välja VEM av dem som är viktigast eller vem man tror andra har misstankar mot och fokusera på den personen innan man börjar jaga bevis mot nästa.
 
Jag var verkligen clueless i den här leken och märker ju fler lekar jag deltar i hur färgad jag blir av tidigare lekar!

Inte förrän stackars @Lilltess blev lynchad började jag få ihop sammanhangen även om jag trodde att @Paddington var tvilling med @FiaM .
Sen får jag ju skylla mig själv som tog initiativ till bumpolynchen för det blev ju ett dygn (och en god) som försvann men jag ledsnade helt enkelt.

Jag tröstar mig med att jag iaf inte skickade paket till någon ond! :p
 
Jag var verkligen clueless i den här leken och märker ju fler lekar jag deltar i hur färgad jag blir av tidigare lekar!

Inte förrän stackars @Lilltess blev lynchad började jag få ihop sammanhangen även om jag trodde att @Paddington var tvilling med @FiaM .
Sen får jag ju skylla mig själv som tog initiativ till bumpolynchen för det blev ju ett dygn (och en god) som försvann men jag ledsnade helt enkelt.

Jag tröstar mig med att jag iaf inte skickade paket till någon ond! :p


Å jag som blev så glad idag när jag fick paket!
Å så fick jag inte utnyttja det.

Första gången jag får paket så lite frustrerande faktiskt :p
 
Det var ju informativt också! @FiaM skrev "Paddington blev siad igår"
Jaha? Som vad? :confused: :D
Sorry, hade inte en tanke på att skriva ut rollen. :oDäremot trodde jag att det skulle bli givet att hon var god i och med att jag godförklarade henne. Var lite fundersam på det att meddelandet kunde vara både lögn och sanning.
 
Sorry, hade inte en tanke på att skriva ut rollen. :oDäremot trodde jag att det skulle bli givet att hon var god i och med att jag godförklarade henne. Var lite fundersam på det att meddelandet kunde vara både lögn och sanning.
Men jag försökte ju fråga dig om Paddan men jag blev inte helt säker eftersom jag inte var 100 på att du var god! :p
 
Sorry, hade inte en tanke på att skriva ut rollen. :oDäremot trodde jag att det skulle bli givet att hon var god i och med att jag godförklarade henne. Var lite fundersam på det att meddelandet kunde vara både lögn och sanning.

Men det var väl om en ulv fått paket. Då skulle väl dom ljuga. Tex skriva FiaM är ulv.
 
Men jag försökte ju fråga dig om Paddan men jag blev inte helt säker eftersom jag inte var 100 på att du var god! :p
Jag vet och det är i de lägena jag tycker att det är svårt att veta hur mycket jag kan skriva utan att de räknas som en hint. :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 857
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 199
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 124
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 764
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp