Copyright?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Neisti
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 770
N

Neisti

Fan va trög man känner sig nu. Håller på med en sida om isisar, och frågade därför på en sida om jag fick låna deras bilder.. då på engelska. Det visa sig att det var en tysk sida, och dem fattade nada. Nu har jag funderat på det här med copyright.. och får man lägga in andras bilder hur som helst så länge man skriver var dem kommer ifrån? Eller måste man ha tillåtelse? Problemet är ju att jag inte talar ett skit tyska.. :crazy:

Du måste ha tillåtelse, annars kan de kräva dig på ersättning för användande av bilder och det kan bli dyrt...

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 857
Senast: Juli0a
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa... 2
Svar
30
· Visningar
6 066
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 197
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 707
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka