Bukefalos 28 år!

Corona i stallet - Ulvlek

Mina ungar ger inte mamman riktigt ro att leka och teoria ikväll, så inser att rösten inte blir den bästa. Men som @Snurrfian (?) först påpekade så känns det konstigt att bsf väljer att följa cirkus2 när ingen spioninfo finns i leken.

hemlig röstar på Blacksmithfarm

Om bsf är ond tror jag vi hittar nästa ulv i cirkus2.
 
Nu har jag läst igenom leken en gång till (tacksamt att det bara är 10 sidor än så länge )
Med tanke på att det inte finns någon info som är spiksäker att tro på enligt rollistan så känner jag mig väldigt ambivalent till att så många följer cirkus2 röst på Pegasus idag. Det oavsett Pegasus roll (ond eller god)
Det enda jag så här långt i leken kan vara säker på är att jag vet att @LenaH inte var rätt ute igår när hon röständrade till mig

känner att jag vill syna LenaH främst så här långt
qitis röstar på LenaH
 
Dag DL2 - 21.30
18.24 cirkus röstar på Pegasus63
19.26 Blacksmithfarm röstar på Pegasus63
19.33 karamelldrottningen röstar på Pegasus63
19.47 glömmerallt röstar på Pegasus63
20.12 Elo röstar på LenaH
20.18 Pegasus63 röstar på cirkus
Niyama röstar på LenaH
snurrfian röstar på Blacksmithfarm
LenaH röstar på Blacksmithfarm
21.14 hemlig röstar på Blacksmithfarm
21.20 qitis röstar på LenaH

Pegasus63 4
LenaH 3
cirkus 1
Blacksmithfarm 3


Ser inte tiderna på mobilen.
 
Nä alltså jag köper inte resonemanget eftersom du som god hade trott att du lämnade över till fårulv och/eller följare. Som ond vet du ju var fårulven röstade.
Ja exakt.

Hade jag varit ond hade jag ju legat lågt från början och kommit undan med det eftersom alla andra gjorde det.

Nu satte jag ju mig själv under lupp och det är ju inte riktigt smart om man är ulv.
 
Nu har jag läst igenom leken en gång till (tacksamt att det bara är 10 sidor än så länge )
Med tanke på att det inte finns någon info som är spiksäker att tro på enligt rollistan så känner jag mig väldigt ambivalent till att så många följer cirkus2 röst på Pegasus idag. Det oavsett Pegasus roll (ond eller god)
Det enda jag så här långt i leken kan vara säker på är att jag vet att @LenaH inte var rätt ute igår när hon röständrade till mig

känner att jag vill syna LenaH främst så här långt
qitis röstar på LenaH
Du är inte heller så vaken som du brukar vara?
 
Fortfarande trötter men jag jag hänger inte riktigt med på hur en del verkar veta att det inte kan finnas någon info? Brevbäraren kan väl ha skickat en sia?
 
Menar du att det är uppenbart att det finns info om pegasus? Jag kan ha missat det, ska läsa om sen när jag får tid.

Tillägg: en enkel väg vore väl att följa strömmen?
Nej inte alls?

Då hade jag väl inte röstat som jag gjorde ikväll??

Jag tycker att ni gör det enkelt genom att rösta på mig för en ändring i DL1 när jag inte kände mig säker på att Pegasus var ulv??
 
Fortfarande trötter men jag jag hänger inte riktigt med på hur en del verkar veta att det inte kan finnas någon info? Brevbäraren kan väl ha skickat en sia?

Brevbäraren blev käk inatt

Men kan inte heffa ha hunnit skicka innan hon käkades? "Gör sitt val innan dagDL och de delas ut vid natt DL före käk. Paketen innehåller sia, spioninfo och förhäxning (rösten räknas inte)"

I och för sig vågat att skicka till nån hon inte kände till rollen på.
 
Nej inte alls?

Då hade jag väl inte röstat som jag gjorde ikväll??

Jag tycker att ni gör det enkelt genom att rösta på mig för en ändring i DL1 när jag inte kände mig säker på att Pegasus var ulv??

Nej inte alls?

Då hade jag väl inte röstat som jag gjorde ikväll??

Jag tycker att ni gör det enkelt genom att rösta på mig för en ändring i DL1 när jag inte kände mig säker på att Pegasus var ulv??
Sorry, har ingen koll på röstningen. Står vid spisen.
 
Dag DL2 - 21.30
18.24 cirkus röstar på Pegasus63
19.26 Blacksmithfarm röstar på Pegasus63
19.33 karamelldrottningen röstar på Pegasus63
19.47 glömmerallt röstar på Pegasus63
20.12 Elo röstar på LenaH
20.18 Pegasus63 röstar på cirkus
Niyama röstar på LenaH
snurrfian röstar på Blacksmithfarm
LenaH röstar på Blacksmithfarm
21.14 hemlig röstar på Blacksmithfarm
21.20 qitis röstar på LenaH

Pegasus63 4
LenaH 3
cirkus 1
Blacksmithfarm 3


Ser inte tiderna på mobilen.
Är alla eniga om att röstlistan är korrekt?
 
Jag håller med om att rösterna som följer @cirkus känns väääldigt följsamma.
OM nu cirkus har fått gissa så är hon ju ändå inte säker (vad är oddsen för att hon gissat på just heffa och @Pegasus63 @Elo :D) och det är ju bara EN (antagligen ängeln) som vet att hon gissat.
Då tycker jag det är anmärkningsvärt att FYRA spelare hittills känner sig så säkra på cirkus godhet efter bara en dags spel (eftersom bollen inte röstade igår).
Vilka fyra spelare spelare menar du? Resten av inlägget begriper jag inte.
 
Men kan inte heffa ha hunnit skicka innan hon käkades? "Gör sitt val innan dagDL och de delas ut vid natt DL före käk. Paketen innehåller sia, spioninfo och förhäxning (rösten räknas inte)"

I och för sig vågat att skicka till nån hon inte kände till rollen på.
Iofs. Vågat värre att skicka något dylikt till cirkus 2 (tidigare bollen ) kan jag ju också tycka i så fall om du menar info
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 437
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 889
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 534
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 277
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp