CRW ridbyxor

W

West_

Jag är 156cm lång, och köpte 158/164 och dom var för korta och för smala.
Finns det någon chans att dom töjer ut sig, eller måste jag beställa större?
 
Jag vet inte hur gammal du är men centilong-storlekarna är sydda efter ett barns kropp. Jag är själv 1.59 men när jag hittade ett par ridbyxor på rea med centilong-storlek så kunde jag inte ens ha 170! Jag köpte 180 och så får jag vika upp dem... Jag är 26 år och har inte samma kroppsform som ett barn.

Om dina ridbyxor töjer sig eller ej vet jag inte. Jag skulle nog beställa större eftersom de är för korta också.

M.
 
Hmm...Jag får nog beställa 36. Då kanske dom blir för stora runt benen men jag borde åtminstone få in rumpan i dom :D
 
man brukar få köpa en stl större än vad man annars har på ridbyxor. så är det för mig iallafall.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 300
Senast: Squie
·
Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
774
Senast: Linda_A
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
839
Senast: Tonto
·
Utrustning Jag behöver tips på säkerhetsvästar som passar till långa smala, men "kurviga" tonårstjejer. Dottern har nu provat i stort sett alla...
Svar
1
· Visningar
480
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp