Crw-storm- jacka?

fiaskurken

Trådstartare
Någon som har den från H**ks? Tycker den ser superskön ut och hyfsat pris... Hur är den? varm? Håller tummarna för att någon här har en sådan :banana:

Sv: Crw-storm- jacka?

Jag har en sån och är helnöjd.
Mycket för pengarna.
Jag har ridit i den ner till -18 och ändå inte frusit.

Vad mysigt det såg ut med all snö :) Säger jag nu, det är inte lika kul när snoret fryser fast i näsan och man är blå om fingrarna :p

Är det stora i strl?

Jag har också en sådan, den är jättevarm och skön, praktisk också för man känner sig inte klumpig som jag brukar göra i tjocka jackor.
Jag har i strl small men brukar ha medium så de är lite stora i storlekarna.

Storlekar

Ja, jag tycker dom är stora, iaf när jag köpte.
Det är ganska bra, eftersom man lätt får på sig både extratröja och säkerhetsväst under.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har under flera år misslyckats med att hitta en varm kappa/ jacka till vintern. Varje år har jag försökt. Förra året gav jag upp och... 2
Svar
37
· Visningar
4 229
Senast: svea
·
Hästmänniskan Jag håller på att köpa min första egna häst och förundras lite över hur prisläget verkar ser ut om man studerar hästannonser. Jag måste... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
11 282
Utrustning Jag velar mellan att skaffa en overall och en lång ridkappa för att hålla mig varm när jag röjer runt i skogen med kompisens... 2
Svar
39
· Visningar
3 947
Senast: pajaztar
·
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som... 2 3
Svar
56
· Visningar
10 939
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31