Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pedaler lät som ett bättre ordHur är det med trampor
Aj aj aj... Sympatismärta, jag har en fin ärrfördjupning på ena skenbenet. Jag kom helt fel i en brötig skogsbacke, halkade till och drämde benet i pedalen. Men jag älskar mina plattisar på MTB:n, så himla skönt att inte sitta fast utan bara kunna slänga ut en fot som balans när det stökar!Apropå plattisar (plattformspedaler) så kan man köpa typen med "piggar" så sitter man fast ganska så bra i pedalen ändå. Problemet är att de där piggarna är ganska så aggressiva och kan fastna i annat med...Visa bifogad fil 189799
Ja, ärr på benen finns det gott om! (Är dessutom den enda på mitt jobb som fortfarande har "sommarben"Aj aj aj... Sympatismärta, jag har en fin ärrfördjupning på ena skenbenet. Jag kom helt fel i en brötig skogsbacke, halkade till och drämde benet i pedalen. Men jag älskar mina plattisar på MTB:n, så himla skönt att inte sitta fast utan bara kunna slänga ut en fot som balans när det stökar!