Cykel, gravel?

Bukefalos 30 år!

Apropå plattisar (plattformspedaler) så kan man köpa typen med "piggar" så sitter man fast ganska så bra i pedalen ändå. Problemet är att de där piggarna är ganska så aggressiva och kan fastna i annat med...
20210624_122919.webp

Apropå plattisar (plattformspedaler) så kan man köpa typen med "piggar" så sitter man fast ganska så bra i pedalen ändå. Problemet är att de där piggarna är ganska så aggressiva och kan fastna i annat med...Visa bifogad fil 189799
Aj aj aj... Sympatismärta, jag har en fin ärrfördjupning på ena skenbenet. Jag kom helt fel i en brötig skogsbacke, halkade till och drämde benet i pedalen. Men jag älskar mina plattisar på MTB:n, så himla skönt att inte sitta fast utan bara kunna slänga ut en fot som balans när det stökar!

Aj aj aj... Sympatismärta, jag har en fin ärrfördjupning på ena skenbenet. Jag kom helt fel i en brötig skogsbacke, halkade till och drämde benet i pedalen. Men jag älskar mina plattisar på MTB:n, så himla skönt att inte sitta fast utan bara kunna slänga ut en fot som balans när det stökar!
Ja, ärr på benen finns det gott om! (Är dessutom den enda på mitt jobb som fortfarande har "sommarben" :p .) Men ja, håller med om att plattisar är bra. Jag ser med skräckblandad förtjusning på när vissa kör downhill med spd. Herregud, det hade jag aldrig vågat.

Liknande trådar

• Cykelväska till pakethållare
  • När livet inte blir som man har tänkt sig…
  • Springer till cykel.
  • Hund och cykel

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Hönstråden del III

Hästrelaterat

Omröstningar