Bukefalos 28 år!

Då var det över

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då är min period som extramatte över. Ägarna till de 3 hästar jag passat kom hem i natt.

Idag red jag en sista gång på den äldre läromästaren. Det gick hyfsat bra utom precis när det kom in andra i ridhuset, för då blev jag nervös.

Den där hästen är en verklig läromästare. Om man gör rätt så få man kvitto på det direkt. Gör man inte rätt uteblir den önskade effekten helt enkelt. Svårare än så är det inte. Häftigt att rida en häst som verkligen kan sin sak.

Jag hoppas att jag lärt mig någonting av att rida den hästen som jag kan ta med mig till de andra hästarna jag rider.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag minns att jag var nervös. Att flickan som borstade hästen verkade så kunnig och världsvan. Kanske var hon lite ledsen också, att...
Svar
3
· Visningar
799
  • Artikel
Dagbok Behöver få skriva av mig lite nu känner jag. 2023 var ett riktigt tufft år på många sätt, orkar/kan inte gå in på allt här men liksom...
Svar
0
· Visningar
546
Senast: miumiu
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 857
L
  • Artikel
Dagbok Som nog endel vet så är jag in lagd på bup igen men jag har dag permisson så jag är på hvb på dagarna och jag ska kanske till skolan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 845
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Guldhamster ungar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp