Dad at 13!

Sv: Dad at 13!

Jodå men sannolikheten måste väl vara mindre? Och man är väl rätt så säker på att man kommer att dö, nån gång mellan 75 och 100 helt naturligt? Det skulle jag inte säga om 25-40åringar, då tänkte man nog leva lite till, även om det tragiskt nog inte alltid blir så.
 
Sv: Dad at 13!

Äh, lyckas man bli gravid vid 66 års ålder (och samhället inte har bekostat det) tycker jag det är fritt fram. Det handlar om en vuxen människa som är lika förmögen att ta hand om ett barn som vilken annan vuxen människa som helst.

Att man är "ung" när man blir förälder är ingen garanti för att man kommer finnas med sitt barn en längre tid.

Oavsett sannolikheter.
 
Sv: Dad at 13!

Och idag kan man läsa i tidningarna att det finns minst två unga killar till som kan vara pappa till babyn. *suck*
 
Sv: Dad at 13!

*kl*

Mamman till barnet tycks uppenbarligen vara pedofil.
Är hon för ung för att straffas för det, eller är det vård som gäller?
 
Sv: Dad at 13!

"Chantelle and Maisie were released from hospital yesterday. They are living with Penny, Chantelle’s jobless dad Steve, 43, and her five brothers in a rented council house in Eastbourne. The family live on benefits.

Dennis, who has fathered nine kids, told how he was “gobsmacked” when he discovered Alfie was to be a dad, too. "


Nä jag har inga fördomar.....

Och att han inte visste vad han gjorde är ju bara jävligt tragiskt. I den ändan borde man börja, lär föräldrarna hur de ska prata med sina barn om - tja det mesta. Annars dröjer det bara 12 år tills lilla Maisie själv blir mamma och Alfie är en 24årig morfar....

Och den där Dennis stack från sin familj med en 19-årig kompis till hens dotter.

Kanske dags att se över hela familjens situation och lära dem om ansvar? Något fel är det ju någonstans.:crazy:
 
Sv: Dad at 13!

Det handlar om en vuxen människa som är lika förmögen att ta hand om ett barn som vilken annan vuxen människa som helst.

Nu är det ju så bra att vi får lov att tycka olika, men gör en undersökning på alla 66-åringar du känner, och jämför med 25-åringar. Fråga om de rent fysiskt känner sig som en 25-åring. Om de hade orkat med småbarn på heltid igen.
 
Sv: Dad at 13!

Inte riktigt frisk innebär ju inte att hon är pedofil. Pedofil är en äldre människa som tänder på någon betydligt yngre.

Jag tror att hon lider av dåliga föräldrar helt enkelt.
 
Sv: Dad at 13!

Ja, *hålla med*, Det känns ju inte riktigt "pedofiliskt" att tända på någon som är två år yngre... Ingen hade väl kallat henne pedofil om hon var 25 och låg med någon som var 23...
 
Sv: Dad at 13!

Ja, *hålla med*, Det känns ju inte riktigt "pedofiliskt" att tända på någon som är två år yngre... Ingen hade väl kallat henne pedofil om hon var 25 och låg med någon som var 23...

Men en 23-åring är väl inget barn heller?
 
Sv: Dad at 13!

Nej jag tror inte att hon kommer ens i närheten av att vara pedofil.

Men hon har nog väldigt dåligt självförtroende. Kanske lite utstött av jämnåriga och därför sökt sig till yngre, sedan, för de är säkert inte jätteintresserade av att leka med en tjej i den åldern, har hon utnyttjat sin kropp för att vara intressant.

Det är sorligt att hon inte har mer respekt för sig själv och man kan ju undra vad det beror på?
 
Sv: Dad at 13!

En annan fråga är också hur troligt det är att den lille killen som är med på bilderna är pappan. Han verkar inte ha kommit i puberteten alls och ändå ska han ha fått stånd och utlösning 9 månader tidigare. Kan han verkligen ha varit könsmogen då?
 
Sv: Dad at 13!

Nu vet jag inte så mycket om män och könsmognad men visst kan de få stång och utlösning långt innan 13? Eller?
 
Sv: Dad at 13!

Nu vet jag inte så mycket om män och könsmognad men visst kan de få stång och utlösning långt innan 13? Eller?

"Stång" vet jag inte, men erektion och utlösning är oftast möjligt innan intresset för sexuella aktiviteter har vaknat.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej allihopa Har tagit mod till mig att bli medlem i detta kunniga forum. Som nybörjare behöver man ta hjälp av andra. Jag har ett...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 124
Senast: Ponnymorsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp