Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tydligen någon som tar bort mina inlägg. Känns ju så där.
Så jag tappar lusten helt att skriva något. Ta bort hela forumet få eller skriv någon förklaring tycker jag.
 

Hade bestämt mig för att inte skriva detta för vill inte förstöra men har druckit ca en halv flaska vin nu pga att det funkar perfekt eftersom jag måste vila enligt kiropraktorn
 
Hade bestämt mig för att inte skriva detta för vill inte förstöra men har druckit ca en halv flaska vin nu pga att det funkar perfekt eftersom jag måste vila enligt kiropraktorn
Önskar att du kunde se hur galet det här är. Det är ingenstans perfekt att dra i sig en halv flaska vin efter en behandling. Kroppen lagas inte av alkohol, och det normala är att kunna vila utan en droppe.
 
Nej det tror jag inte. Det vettiga hade varit att vara nykter
Det vettiga kanske, men det här är inte en nykter Karamell:

Misshandla är en klar överdrift. En liten puff/klapp möjligen. Och bara när han är sjukt jobbig och ska ”hjälpa till”

Slår vad om att han inte ens kommer ihåg händelsen 😂

Ni tror ni är så kloka och insiktsfulla och det kanske ni är men alltså jag orkar inte mer!

slutdiskuterat punkt. Jag har en plan och den håller jag och fått stöttning på rehaben idag och så

Kan iaf ha en fin kväll det kan ingen ta ifrån mig ❤️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
1
· Visningar
2 883
Senast: Gunnar
·
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Jag har under en längre period provat att låta TS radera alla typer av inlägg i deras egna trådar. Nu provar jag att återgå till hur det...
Svar
6
· Visningar
1 299
Senast: Niyama
·
  • Artikel
Dagbok Funderat fram och tillbaka men känner att jag vill kunna använda min dagbok här fritt utan att behöva tänka på vilket konto jag...
2
Svar
31
· Visningar
4 837
  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
1 560
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta nackstöd på bil
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Älgflugor
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp