Bukefalos 28 år!

Dagen som aldrig kommer

Vi har nu bestämt oss för någon av dessa tapeterna till hallen, den första har ingen mönsterpassning men sämre avtorkningsbarhet. Andra har då tvärt om (mänsterpassning och bättre avtorkningsbarhet)

22075785-origpic-72e102.jpg_0_0_100_100_300_300_100.jpg

5219018V.jpg
Självklart avtorkningsbart i hallen! Om det är snett hade jag letat efter en icke mönsterpassad tapet som går lätt att torka av, annars gått på alternativ två.
 
Jag spenderade 35min i stuvbutiken i Karlstad idag och blev 19843:- fattigare :eek:
Men nu har jag alla golv som saknades´+ ett tass badkar,en skitsnygg mattsvart blandare till handfatet jag ännu inte köpt eller vet vad jag ska/vill ha :o

Så på tisdag får jag äntligen ett golv i badrummet,hallen (matta nr 2 jag köper) och hundrummet.
Så nu saknas bara tvättmaskin,handfats set i badrummet och en massa dörr/fönster foder. 1 år och 3 mån senare och jag har bott i huset i 3v i fredags.

@Kethets Vad fint det blir i hallen! Mycket ljusare! Och ännu ljusare med vitmålat tak......:p:D:idea:
 
Jag spenderade 35min i stuvbutiken i Karlstad idag och blev 19843:- fattigare :eek:
Men nu har jag alla golv som saknades´+ ett tass badkar,en skitsnygg mattsvart blandare till handfatet jag ännu inte köpt eller vet vad jag ska/vill ha :o

Så på tisdag får jag äntligen ett golv i badrummet,hallen (matta nr 2 jag köper) och hundrummet.
Så nu saknas bara tvättmaskin,handfats set i badrummet och en massa dörr/fönster foder. 1 år och 3 mån senare och jag har bott i huset i 3v i fredags.

@Kethets Vad fint det blir i hallen! Mycket ljusare! Och ännu ljusare med vitmålat tak......:p:D:idea:
Ja pengarna går som smör i den butiken! Ändå är det minst lika billigt som på nätet.
Vi var där tre gånger den här veckan jag skulle inte vara förvånand om de känner igen oss. Kul att det händer saker hos dig med!
 
Hallen är färdig


Och det är bara tapeterna kvar i köket, har just börjat flytta lite saker (dock är lite av svärföräldrarnas grejer kvar...)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Är det någon som har bra tips på en slimmad app för anodroid för att göra anteckningar över tid? Jag har börjat väga mig lite mer...
Svar
6
· Visningar
439
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
380
IT & mobiler Jag funderar på att köpa hörlurar för att lyssna på musik och poddar. Kommer inte använda dem dagligen, så de behöver inte vara...
Svar
16
· Visningar
358
Senast: Lingon
·
  • Låst
IT & mobiler För en tid sedan fick jag veta att reels var det man skulle lägga upp på instagram för att de var populära. Så jag har lagt upp reels...
13 14 15
Svar
288
· Visningar
14 264
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp