Bukefalos 28 år!

Dagen som aldrig kommer

Känner lite att jag kanske kastade ett par stora stenar i glashuset :angel: Här finns det tapeter med prickar stora som tennisbollar ,för att inte tala om min Walking C tapet som ser ut som silvrigt presentpapper :eek:
Och med en vän som envisas med att hon vill köpa fralla tapeter till mitt hundrum :crazy::)
 
Känner lite att jag kanske kastade ett par stora stenar i glashuset :angel: Här finns det tapeter med prickar stora som tennisbollar ,för att inte tala om min Walking C tapet som ser ut som silvrigt presentpapper :eek:
Och med en vän som envisas med att hon vill köpa fralla tapeter till mitt hundrum :crazy::)
Såklart du ska ha hundtapet! Hittade en fin med hästar jag ville ha i köket men sambon höll inte med.
 
Jag tror det svåra med hallen är att jag vill efterlikna en "gammal lantlig" stil och är sjukt svårt att hitta något sådant som jag tycker passar golvet. Tyvärr kan jag inte övertala sambon att bara sätta panel på väggarna heller.
 
Vi har kanske gått igenom 1/5 del av alla leksaker och papper idag och jag har fått astma attack en gång pga damm
 
Nya hallgolvet. Funderar på att kanske ha enkelfärgad tapet




Och sist men inte minst, är ni sådana som sparar ALLT från ert barns barndom till när barnet blir vuxen gör ni dem ingen tjänst
Jag hade satsat på att vitmåla taket och ha lite mönster på väggen. Men det är jag det.
 
Dålig ursäkt för att behålla ett furuhelvete - denna särskilda plats där bara onda personer bor :meh:

:D

Det finns täckpapp. På affären. De har så gott om den att de måste sälja.
Fast nu är det så att vi är just onda och ska ha kvar alla furutak.
Visste du inte att furu håller på att bli modernt? MUHAHAHAHAHA
 
Mitt liv hade varit mycket enklare om min sambo hade kunnat tänka sig en randig tapet:rage:

Hjortdjur @fryckan!!!

Överväger denna, det är alltid bra med tydliga ställningstaganden direkt innanför dörren
5219813A.jpg
 
Furutak har varit ute i typ 20 år och kommer fortsätta vara ute i mååååååååååååååååååååååååånga år till :p
Sa hon som just målat kvm efter kvm av helvetet,vill inte se en omålad pärlspont mer i mitt liv.
 
Furutak har varit ute i typ 20 år och kommer fortsätta vara ute i mååååååååååååååååååååååååånga år till :p
Sa hon som just målat kvm efter kvm av helvetet,vill inte se en omålad pärlspont mer i mitt liv.
Inte bara många år.

Det komemr att vara en tillfällig period i mänsklighetens historia som framtidens arkeologer och historiker kommer att stå förundrade inför
 
Vi har nu bestämt oss för någon av dessa tapeterna till hallen, den första har ingen mönsterpassning men sämre avtorkningsbarhet. Andra har då tvärt om (mänsterpassning och bättre avtorkningsbarhet)

22075785-origpic-72e102.jpg_0_0_100_100_300_300_100.jpg

5219018V.jpg
 
Detta är ett av rummen som vi inte ska göra något åt förrns nästa år och då blir det "bara" att byta tak. Sjukt opraktiskt golv när man har hund men är ett "finrum" så lär inte vara något vi använder.

 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 179
Senast: LiviaFilippa
·
Samhälle Det kommer en ny lag från 1 januari 2024 om att de som erbjuder att snabbmat och dryck för take away måste utöver engångsförpackningar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 987
Kropp & Själ Jag vet att frågeställningen är enorm. Ju äldre jag har blivit ju bättre har jag blivit på att inte döma lika hårt. Vet hur hemskt...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 231
Senast: Lobelia
·
Hemmet Så, då startar jag den - den stora renoveringstråden! Jag kommer garanterat behöva tips och smakråd när vi ska dra igång med huset, och...
21 22 23
Svar
452
· Visningar
38 376
Senast: Andromedae
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Guldfasanerna
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp