Dagens guldstjärna i kanten!

En guldstjärna till @Sleepan som trots att jag är så fantastiskt dålig på att höra av mig alltid orkar lyssna, stötta och komma med ordentliga svar när jag väl gör det. Guld värt.
Sleepan är en av de bästa :love:

KL

Min dagens guldstjärna går till mina klasskompisar som drog med mig för att äta patatas och dricka milkshakes efter en heeeemsk lektion där jag bara ville gråta. Gjorde mig otroligt mycket gladare! :)
 
Jag vill ge en guldstjärna till den okände mannen som pyntade min parkeringsavgift då automaten inte ville ha mitt kort. :love: Så fantastiskt fint gjort!

Min chef får också en guldstjärna för att hon hela tiden trott på mig när jag inte gjorde det själv. Hon är både stöttande och förstående.

Min hyresvärd och min vän C får också guldstjärnor för att de ställer upp och är hjälpsamma enligt bästa förmåga och för att jag får rida hyresvärdens fina häst. :)
 
Idag får min kollega Linus en guldstjärna av mig. Efter dagens lunchpromenad var jag genomblöt pga ösregnet och då gick han ner till omklädningsrummen och plockade ut en sprillans ny pikétröja som han precis beställt. Den var förvisso väldigt mycket för stor men den var torr :love:

Sen får dotterns barnvakt Julia och hennes föräldrar Anna-Lena och Rickard guldstjärnor varenda dag! Idag fick dottern, eftersom jag jobbade till 19, följa med Anna-Lena och Rickard till Lund för att titta på alla fina balbesökare på Julias studentbal. I helgen fick Mathilde sova hos dem från fredag till lördag eftersom jag på lördagen jobbade 6.45-19. Imorgon ska Anna-Lena hämta Mathilde på dagis eftersom jag återigen jobbar till 19.

Min granne Eva förtjänar också många guldstjärnor. Alltid så glad och trevlig och hjälper gärna till. Mathilde är alltid välkommen in dit för att dricka saft, läsa böcker eller bara prata.
 
Jag har en till guldstjärna att dela ut idag :D
Hamnade i en liten diskussion på nätet med en trevlig man som gav mig några riktigt bra tips på hur jag lagar god, bra mat med ingredienser jag vill använda. Det ledde till att jag redan nu testade lite nytt till min sena kvällsmat och åh, det blev gott! Sådär gott att jag nu går runt och är glad bara därför. Han själv fattar inte vad som var så bra med hans tips, men jag tackade för dem ändå :p
 
Jag vill ge fler stjärnor!

Mina tränare ska ha en container full för att de orkat med mig heltid så sen i oktober. Idag åkte jag hem för sommarledigt, med fina presenter dessutom.

Min pappa ska även han ha ett lass, ett båtlass! Han kom och hämtade mig, hundar och häst och hjälpte till med packning etc. Bästa pappan!

En kompis som varit hos mig sista veckorna nu ska också ha stjärnor. För att hon har så fantastisk positiv energi, är generös och hjälpsam och bara fin, rolig och fantastisk.

En annan vän ska också ha guldstjärna iom att hon hade fixat saker i stallet så jag bara behövde koma hem i stort sett och lasta av.

Pappas gamla bil ska också ha en stjärna för att den svalde alla mina och hästens saker. Jag var tveksam först. Mycket tveksam!
 
Min guldstjärna går till allra finaste @cili som alltid finns där och drar upp mig ur träsket, som alltid har tålamod med mig och som helt enkelt är den finaste vän man kan ha. :heart
 
En guldstjärna går till min blivande gruppchef, för att han är välkomnande, stöttande och verkar uppriktigt glad att jag ska börja jobba där :D

Nästa guldstjärna till en kollega som åker förbi "min" stad för att hämta mig så jag slipper cykla/åka tåg/cykla till jobbet. SÅ skönt!

Och den sista guldstjärnan till min bästa kompis & svägerska, som tog sitt körkort idag! :banana:
 
Vill också ge min tränare en guldstjärna. Jag har fått så många verktyg att reda ut beteendeproblem med min häst. Äntligen ser jag ett slut på det även om det är långt borta och äntligen kan jag inom överskådlig tid lägga energi på utbildning av hästen. Hon ligger så långt efter i utbildningen.

Jag vill ge mig en guldstjärna för att jag faktiskt orkat ta i problemen nu också. Har inte riktigt känts kul på över ett år men äntligen börjar det släppa och jag är glad för det mesta när jag går från stallet.
 
Jag vill ge en guldstjärna till min fd lärare/studierektor som ställer upp och stöttar med fina ord när prestationsångesten är som störst, trots att det inte längre är hennes jobb. Och för att hon stod ut med mig i tre år, stannade kvar när skolan var slut och hjälpte mig med mina prov och för att hon lyssnat på mig och alla mina problem i hundratals timmar, alltid funnits ett mejl eller sms bort och bara varit allmänt bäst i alla år. Det finns änglar!
 
Vill ge en varsin guldstjärna till mina föräldrar som har hjälpt mig dem senaste dagarna, vad skulle man göra utan dem?
 
Min första guldstjärna går till min fina sambo som köpte hem massa onyttigheter för att pigga upp mig efter en dålig dag :love: Sen klippte han mitt hår också och det gör han alltid så bra så!

Min andra guldstjärna vill jag ge till min bästa Stjärnis @LindgrenV för en fin kommentar hon gav mig på instagram. Den betydde mer än hon antagligen tror efter en kass dag! Puss på dig!
 
Min första guldstjärna går till min fina sambo som köpte hem massa onyttigheter för att pigga upp mig efter en dålig dag :love: Sen klippte han mitt hår också och det gör han alltid så bra så!

Min andra guldstjärna vill jag ge till min bästa Stjärnis @LindgrenV för en fin kommentar hon gav mig på instagram. Den betydde mer än hon antagligen tror efter en kass dag! Puss på dig!
:love: :love:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 563
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Eller är det bara spänningshuvudvärk. Berättar om mina migränattacker. Till saken hör att jag inte har haft migrän på 20 år så det känns...
2
Svar
25
· Visningar
2 687
Senast: alazzi
·
Relationer Hej! Jag är i en relation med min pojkvän sedan 2 år tillbaka, han är 25 och jag är 23 år gammal. Jag har alltid upplevt han som en...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 791
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 529
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp