Bukefalos 28 år!

Dagens guldstjärna i kanten!

Till mig själv som tog mig igenom och höll fast vid vad jag sagt när dottern hade ett enormt treårstrotsutbrott ikväll med skrik och gråt och förtvivlan...! Jag är TRÖTT, men jag fixade det. Att jag är så nöjd är för att jag alldeles för ofta ger mig bara för att jag inte orkar ta fighten, och det mår varken dottern eller jag bra av.
 
Mina guldstjärnor går till kassörskan på Willys och på ICA som hjälpte mig att packa mina varor när jag handlade igår/förrgår. :)
 
Min guldstjärna går till min lilla mamma som trots att hon hade städat för fullt hemma och har en lite stressig helg fick tid för att åka till ett shoppingcenter med mig så vi fick lite tid tillsammans, hon är guld värd :love:
 
Jag vill ge en guldstjärna till min granne som jag fick lite färdigbrygt kaffe av till min bakning. Jag dricker inte kaffe å har ingen kaffekokare hemma så det var guld värt
 
Guldstjärna till bästa mamma som offrar en timma av sin lördagskväll för att lyssna på mig i telefonen gråtandes och hysterisk utan riktigt anledning. Som hon säger "även fast jag inte alltid förstår, så bryr jag mig alltid." :love:
 
Dagens guldstjärna går till min sambo, som hittar mitt borttappade busskort när jag springer omkring och gråter för att jag är så stressad och skulle komma försent. Sen håller han om mig och lugnar ner mig innan han skjutsar iväg mig till bussen. Innan klockan 6 på morgonen. The little things :love:
 
Dagens guldstjärna går till min chef som erbjöd sig att skjutsa mig till bilverkstan i morgon efter jobbet, så jag kan hämta min bil :love:
 
En guldstjärna till alla underbara kunder på jobbet som kan få en riktigt dålig dag lite bättre. Det är värt så mycket :love:
 
Dagens guldstjärnor går till:

1. Min syster som fixade så att hon kan följa med mig till FRIKKIN LONDON den 4-7 juli :banana:

2. Bilverkstaden som inte bara lagat min bil - utan även TVÄTTAT, LACKAT och bytt fälgar utan att jag behövt betala ett jota. Den har inte varit så ren sen jag köpte den :D

3. Min chef som körde mig till verkstaden så jag kunde hämta den!
 
Dagens dunderguldstjärna går till min PT som bara är överbäst och gjort mig superpepp på livet och maten och träningen :banana:
 
Dagens guldstjärna till min pappa som köpte TVÅ fantastiskt goda glassar till mig. Mina två favoriter. Åh så gott det ska bli :D
 
Dagens guldstjärna går till @OutOfService som utan att ha gjort något särskilt just nu är den finaste och bästa människa man kan tänka sig och jag vet inte vart jag hade varit i mitt liv utan henne. Jag säger det allt för sällan därför gör jag en publik hyllning :love:

:o:o

Men älskade du, nu fick du mig att gråta! :love:

Och detsamma, utan dig hade jag gått under för längesen. Du förtjänar en guldstjärna varje dag bara för att du är du. Du är inte bara världens bästa syster, du är min bästa vän :love:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 351
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Eller är det bara spänningshuvudvärk. Berättar om mina migränattacker. Till saken hör att jag inte har haft migrän på 20 år så det känns...
2
Svar
25
· Visningar
2 659
Senast: alazzi
·
Relationer Hej! Jag är i en relation med min pojkvän sedan 2 år tillbaka, han är 25 och jag är 23 år gammal. Jag har alltid upplevt han som en...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 671
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 163
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp