Nä, det får räcka med dessaGå med i communityt på fb! Igår mellan 17 o 19 var de 2 för 3! Och så får man chans att köpa dagen före de andra på släpp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, det får räcka med dessaGå med i communityt på fb! Igår mellan 17 o 19 var de 2 för 3! Och så får man chans att köpa dagen före de andra på släpp
Spännande! Jag håller på och kikar på press-on-naglar nu. Har aldrig testat och varit lite skeptisk, men vill ändå testaVälkommen till beroendet. Vilka köpte du?
![]()
Det var jag med innan! Trodde väl aldrig jag skulle bli nästan beroendeSpännande! Jag håller på och kikar på press-on-naglar nu. Har aldrig testat och varit lite skeptisk, men vill ändå testa![]()
Kanske är bäst så för man blir fn suktadNä, det får räcka med dessaJag ska ta tag i att prova ut vilka storlekar som sitter bäst och sedan sälja resten tänkte jag så får jag förhoppningsvis tillbaka några kronor
Vilken härlig blå färg
Hur får du stämplandet att fungera? Jag lyckas inte få stämpeln att plocka upp något lack.Depends nr. 765, 5191, 612, 729 och 533 stämplade med vitt lack:
Visa bifogad fil 173754
Jag tycker det viktigaste verkar vara att stämpeln är ren! Jag swipar den med aceton eller använder stark tejp, när jag använde mildare tejp gick det inte att stämpla nått.Hur får du stämplandet att fungera? Jag lyckas inte få stämpeln att plocka upp något lack.