Dagens nagellack!

Bukefalos 30 år!

Jag har precis satt om alla naglarna nu. Tummarna har suttit jättebra, men resten har varit lite si och så. Och jag stör mig på att klisterlapparna är så små. För det är väl inte meningen att man ska ha klister bara i mitten? Tänker att de lossnar ännu lättare om kanterna är klisterlösa? Så nu har jag fått pussla med de små klisterlapparna och sätta dubbla på flera naglar för att få kanterna att fästa också
Jag brukar oftast välja större klisterlappar än naglar om du testat det?

Sätt dubbla då som du är inne på, de ska ju va lite större än press- on nageln :)
Ja, det är det jag har fattat det som också. Jag tycker att det borde finnas att välja om man vill ha bara större eller mindre storlekar för jag har en massa naglar också som är för små. Ska se om jag pallar lägga ut dem i den där facebookgruppen

Ja, det är det jag har fattat det som också. Jag tycker att det borde finnas att välja om man vill ha bara större eller mindre storlekar för jag har en massa naglar också som är för små. Ska se om jag pallar lägga ut dem i den där facebookgruppen
Ja gör det (om du orkar). Blir ju ett helt gäng man inte kan ha som blir liggande annars om man köper flera set

Dagens nagellack på bröllop 😍

Bifogade filer

• 20250816_121536.webp
    20250816_121536.webp
    153,4 KB · Visningar: 95

Liknande trådar

• Färganalys och mode
  • Hur besvärlig kund får man vara?
  • Hoka
  • Ny frisyr!

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser