Dagens nagellack!

Bukefalos 30 år!

Förlåt men blir typ tokig på folk som budar långt före auktionen slutar, puckon.....Dock kul för säljaren ;).
Precis min tanke. Det bara drar upp priset mycket mer än om man väntar. Men ja, säljaren är nog glad 😁
Jag och en annan slogs om några annonser med Agora gifthouseälvor i somras och nu kom det ut en för en knapp vecka sedan som inte ens är särskilt fin med utropspris 650kr istället för ett par hundringar som de legat på innan. Så säljarna snappade helt klart upp den striden! Får se vad denna slutar på. Den har inga bud än så länge och jag kommer inte att buda på den för jag tycker inte den är fin

Precis min tanke. Det bara drar upp priset mycket mer än om man väntar. Men ja, säljaren är nog glad 😁
Jag och en annan slogs om några annonser med Agora gifthouseälvor i somras och nu kom det ut en för en knapp vecka sedan som inte ens är särskilt fin med utropspris 650kr istället för ett par hundringar som de legat på innan. Så säljarna snappade helt klart upp den striden! Får se vad denna slutar på. Den har inga bud än så länge och jag kommer inte att buda på den för jag tycker inte den är fin
Men eller hur. Varför lixom. Uj, förstår dig

Väldigt förtjust i de här!
192107.webp

Nu ligger det massor av dem ute på Tradera och denna kom ut på facebook innan idag. Jag har hållit lite koll på tradera för skojs skull just för att priserna ligger så löjligt högt, men jag har inte sett något av dem säljas för SÅ högt pris. Jag vet att jag överlag är snål, men nästan 1300 spänn för ett set med naglar 😶 Det är mellan 3-4 förlängningar på salongen här i stan (kostar 390kr/gång)
IMG_4303.webp

Jag blir tokig på mina naglar! Varför sitter det som berget vissa gånger men ryker efter några timmar, ibland någon dag, andra gånger trots samma produkter och prepp?! Mina chockrosa lossnade alla utom tummarna igår och idag rök tummarna också 😫

Nu ligger det massor av dem ute på Tradera och denna kom ut på facebook innan idag. Jag har hållit lite koll på tradera för skojs skull just för att priserna ligger så löjligt högt, men jag har inte sett något av dem säljas för SÅ högt pris. Jag vet att jag överlag är snål, men nästan 1300 spänn för ett set med naglar 😶 Det är mellan 3-4 förlängningar på salongen här i stan (kostar 390kr/gång)
Visa bifogad fil 176268
Varför köper man något för att sen sälja till samma pris? Färgen kanske är mindre smickrande i verkligheten?

Varför köper man något för att sen sälja till samma pris? Färgen kanske är mindre smickrande i verkligheten?
Jag tror inte att hon har köpt dem på tradera för det priset när det finns flera paket mycket billigare utan troligen är de köpta just för att säljas vidare till ett dyrare pris. Det är en diskussion om denna annonsen och säljaren i gruppen nu att hon tydligen satt i system att sälja dyrt för att hon inte har ”matpengar till barnen”

Visa bifogad fil 176268
Ja det är vansinne!

Lite gröna cateye fick det bli denna gång. Äntligen börjat få kläm på hur jag ska använda magneten 😅
Jag kämpar också med magneterna. Så fort jag börjar bli nöjd så råkar jag vända den åt fel håll och så får jag börja om från början igen 😑 Funderar på att köpa en hjärtmagnet! Tänker att när magneten redan är formad så borde det inte vara lika svårt?

Liknande trådar

• Färganalys och mode
  • Hur besvärlig kund får man vara?
  • Hoka
  • Ny frisyr!

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Valp, tips och råd
  • Valp 2026