Dagens nagellack!

Bukefalos 30 Är!

Visst har de! 😍. Köpte du nĂ„got av dagens vip-slĂ€pp? Inget för mig denna gĂ„ng.
Nej, inget nu. Vill köpa lacket nĂ„gon annan gĂ„ng jag bestĂ€ller 😊 helt Ă€rligt sĂ„ har jag inte varit sĂ„ imponerad hittills i Ă„r, men det kommer sĂ€kert nĂ„got jag tycker Ă€r fint sĂ„ smĂ„ningom! Har dock massor pĂ„ lager sĂ„ ingen panik đŸ€­

Nej, inget nu. Vill köpa lacket nĂ„gon annan gĂ„ng jag bestĂ€ller 😊 helt Ă€rligt sĂ„ har jag inte varit sĂ„ imponerad hittills i Ă„r, men det kommer sĂ€kert nĂ„got jag tycker Ă€r fint sĂ„ smĂ„ningom! Har dock massor pĂ„ lager sĂ„ ingen panik đŸ€­

Ja lacket Ă€r intressant. Samma hĂ€r, hoppat flera innan den förra. Jo det har minsann blitt ett lager hĂ€r med 😅

IMG_0895.webp

RÄkade vÀlja nÄgot slags magnetlack idag, frÀsigt!

SĂ„klart favoritlacket igen 😁😂 Denna gĂ„ngen med lite cat eye. Jag kommer att grĂ„ta nĂ€r detta lacket tar slut för det finns inte att köpa lĂ€ngre :( Jag har haft jĂ€tteproblem med att fĂ„ naglarna att sitta kvar sista tiden sĂ„ nu har jag anvĂ€nt bĂ„de primer och syrabaserad bonder sĂ„ jag fĂ„r se hur lĂ€nge det sitter denna gĂ„ngen. Att jag inte kan ge fan i att bita och pilla hela tiden gör ju inte att de sitter bĂ€ttre heller 😑
IMG_0968.webp

Liknande trÄdar

• FĂ€rganalys och mode
  • Hur besvĂ€rlig kund fĂ„r man vara?
  • Hoka
  • Ny frisyr!

HĂ€stnyheter

Bukefalos, Radannonser

AllmÀnt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur