Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TackHar tyvärr inget tips på lim.Ville bara säga att det var väldigt snyggt!
![]()
Visa bifogad fil 189956
Nya naglar! Har två blå på höger hand. Vi får se hur känsligt mönstret är, jag är inte så försiktig med händerna![]()
Du får gärna uppdatera med hur de håller. Det är switch va?Visa bifogad fil 189956
Nya naglar! Har två blå på höger hand. Vi får se hur känsligt mönstret är, jag är inte så försiktig med händerna![]()
Yes! Inte helt lätt att få det bra ovanpå mönstret, men det blev ändå godkänt.Har du topplackat?![]()
Ja, det är det. Dom "vanliga" släta naglarna tycker jag håller riktigt bra, men jag har läst på deras forum att mönstret som är "målat" lätt blir skadat.Du får gärna uppdatera med hur de håller. Det är switch va?
Visa bifogad fil 190047Absolut inte vad jag bad om men det blev okej ändåmin salong suger och jag kommer sakna den innerligt när jag flyttar.
Valde ett lack som var ljusgrått/silvrigt! Vipps tyckte hon att jag skulle ha svart under det lacket. Och det är liksom bekvämare att bara hålla medDu måste ju berätta vad du bad om?????!?!?!??!
Dom satt kvar 14 dagar, vilket är det vanliga för mig. Inte en nötning på det blå! Topplackade när jag satt dit dom och gjorde inget mer. Förvånad och nöjd!Du får gärna uppdatera med hur de håller. Det är switch va?
Låter lovande! Tack för uppdateringenDom satt kvar 14 dagar, vilket är det vanliga för mig. Inte en nötning på det blå! Topplackade när jag satt dit dom och gjorde inget mer. Förvånad och nöjd!
Den här gången återanvände jag ett par i en form jag egentligen inte är så förtjust i, oval. Men färgen är en favorit!
Visa bifogad fil 190535
Ser ut som små svarta pungsäckar. Tack @pepp som tvingade mig till detta.
Lägger upp detta så att alla kan se att jag lyssnar på dig, men du aldrig lyssnar på mig.Jag tycker dina pungsäckar är JÄTTEFINA![]()