Nygjorda naglar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj vilken snygg färg! Den ska jag spana efterEssie lips are sealed och stämpelmönsterVisa bifogad fil 125858
Samma här! Oavsett vilket underlack och nagellack jag har blir mina naglar så torra, sköra etc. Samma med olika oljor och krämer etc.Mina naglar blir så torra när jag målat med nagellack. Hur gör ni för att återfukta alt undvika att torka ut dem? Jag vill ju gärna ha nagellack mer än bara lite då och då!
Jag har samma problem, har accepterat läget och tänker att det får väl vara så... Hoppas dock också på något super tips här i trådenMina naglar blir så torra när jag målat med nagellack. Hur gör ni för att återfukta alt undvika att torka ut dem? Jag vill ju gärna ha nagellack mer än bara lite då och då!
Jag funderade på det också, men mina är fortfarande stenhårda, men skivar sig (säger man så?) och det försvinner så fort jag slutar med nagellack under en period... Tror det främst är borttagningen som ställer till det? Ska lägga Depends lila på minnet tills nästa gång!Att smörja med olja och nagelbandscreme hjälper hyffsat tycker jag, och att ha en remover som inte torkar ut alltför mycket (jag brukar köra på Depends lila, den som är doftfri). Men om ni har långvariga problem med sköra naglar kanske det är en kostfråga..? Brist på något tänker jag? Kanske Silicea eller dylikt tillskott för naglar/hår kan hjälpa