Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SnyggtJag målade fransk manikyr för första gången på hundra år. Det vita blev sådär, dels för att lacket var lite tjockt (nytt..mutter...) och penseln inte tillräckligt bred i förhållande till mina naglars längd, dels pga ovana. Orkade inte vänta på att baslacket skulle torka länge nog för att använda mallar (provade på en nagel men baslacket följde med upp...). Oh well.
Visa bifogad fil 167310
ÅhhBehövde paus från alla ljusa lack så blev grönt cateye denna gång.Visa bifogad fil 167305
Veckans naglar:Visa bifogad fil 166993
Gjorda av soft gel tips, dekaler + dessa minilack från Depend:
![]()
Jag vill också kunna göra så fina naglarVårnaglar - depend 677, Essie blanc och vattendekaler.
Tycker de små fåglarna är så söta!
Visa bifogad fil 167368
Superbra ju att du inte har bitit! Jag råkade bryta en nagel och sedan rök alla utom ena tummen på bara ett par dagar och jag gnager fortfarande på nagelbanden trots gelen jag har nuAje...Råkat bryta av ett par naglar, ner under kanten så det känns "obehagligt" och lite småont, längesen och nu beror det inte på att jag har bitit som förr!!.
Gjorde naglarna helgfina; tänkte att blackout och onyx cateye borde bli en snygg kombo.
Är det dina naturliga naglar som är så långa?