Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snurra med pinnen, fungerar utmärkt, kolla i switch nails-gruppen på fb, där finns det filmer som visar hur man görNågon som har något tips för att få bort klistret från switch nails? Jag får verkligen inte bort det och jag vill inte behöva slänga dem![]()
Det går inte. Det är som att klistret smällt ihop med plasten så jag får inte in pinnen under utan den bara glider ovanpåSnurra med pinnen, fungerar utmärkt, kolla i switch nails-gruppen på fb, där finns det filmer som visar hur man gör![]()
Riktigt häftiga!De här fick nästan lite keramik-look tycker jag. Isasoras 132 Intense Rust, Depends 7day 7333 och 70133.
Visa bifogad fil 174774
Är lite orolig för att jag kanske börjar bli känslig mot klisterpaddarna, det är ju acrylat i dem med. Då blir det svårt att ha lösnaglar öht och mina egna är alldeles för mjuka för att vara till nytta öht.![]()
Man får hålla på en stund tills man får greppDet går inte. Det är som att klistret smällt ihop med plasten så jag får inte in pinnen under utan den bara glider ovanpåFunderar på att prova att använda dem ändå. Det värsta som lär hända är att de sitter sämre
Finns inget att få grepp i eftersom klistret och plasten har smält ihop. Man ser en massa skrapmärken från både pinne, naglar och annat jag haft till hands, men det vägrar lossnaMan får hålla på en stund tills man får grepp![]()
Förlåt men blir typ tokig på folk som budar långt före auktionen slutar, puckon.....Dock kul för säljaren