Dagens nagellack!

Bukefalos 30 år!

Någon som har något tips för att få bort klistret från switch nails? Jag får verkligen inte bort det och jag vill inte behöva slänga dem 😕

De här fick nästan lite keramik-look tycker jag. Isasoras 132 Intense Rust, Depends 7day 7333 och 70133.
2204.webp

Är lite orolig för att jag kanske börjar bli känslig mot klisterpaddarna, det är ju acrylat i dem med. Då blir det svårt att ha lösnaglar öht och mina egna är alldeles för mjuka för att vara till nytta öht. :(

Snurra med pinnen, fungerar utmärkt, kolla i switch nails-gruppen på fb, där finns det filmer som visar hur man gör 😊
Det går inte. Det är som att klistret smällt ihop med plasten så jag får inte in pinnen under utan den bara glider ovanpå 😕 Funderar på att prova att använda dem ändå. Det värsta som lär hända är att de sitter sämre

De här fick nästan lite keramik-look tycker jag. Isasoras 132 Intense Rust, Depends 7day 7333 och 70133.
Visa bifogad fil 174774

Är lite orolig för att jag kanske börjar bli känslig mot klisterpaddarna, det är ju acrylat i dem med. Då blir det svårt att ha lösnaglar öht och mina egna är alldeles för mjuka för att vara till nytta öht. :(
Riktigt häftiga!
Jag hoppas verkligen att du slipper bli överkänslig mot dem också!

Det går inte. Det är som att klistret smällt ihop med plasten så jag får inte in pinnen under utan den bara glider ovanpå 😕 Funderar på att prova att använda dem ändå. Det värsta som lär hända är att de sitter sämre
Man får hålla på en stund tills man får grepp 😊

Hörni fellow nagelfixare, jag behöver råd! Tipsa inte om press ons/switch nails för det gillar jag inte haha.

Jag känner att jag fastnat i en vansinneskarusell med mina naglar 😂 det är jätteviktigt för mig att ha fina naglar men jag är SÅ less på allt fixande. Mina naglar är ganska tunna och torra, det är genetiskt och det hjälper inte att olja, smörja, äta kosttillskott, låta den vila från material etc utan det är bara så det är.

Så jag måste ha material på, men mina naglar växer extremt fort. Så efter en vecka har jag en tydlig utväxtrand. Att gå och fixa naglarna en gång i veckan är bara jobbigt. Jag hatar sitta och få naglarna fixande. Jag hatar att fixa dem själv. Jag hatar att ha en fet utväxtrand. Har försökt hitta en nyans som är så lik mina egna naglar som möjligt men det blir ju ändå en tydlig kant.

Finns det nånting annat man kan göra som jag inte tänkt på? Känner att det här tar alldeles för mycket energi och jag orkar inte med det.

Liknande trådar

• Färganalys och mode
  • Hur besvärlig kund får man vara?
  • Hoka
  • Ny frisyr!

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat