Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskar det!Visa bifogad fil 179250
Matchar stenhårt idaghar även guld-glitter eyeliner
vad vi gjort? Varit ensamma hemma och nu gått över till grannen. Ytterst tveksamt om jag är vaken vid nyår
![]()
Visa bifogad fil 179250
Matchar stenhårt idaghar även guld-glitter eyeliner
vad vi gjort? Varit ensamma hemma och nu gått över till grannen. Ytterst tveksamt om jag är vaken vid nyår
![]()
Älskar det!
Tack så mycket! Blir så glad för era fina ord!De där är fina! Köpte hela kollektionen.
Tack så mycket! Blir så glad för era fina ord!![]()
Jaså?!? IntressantJag läste något intressant häromdagen. Jag har ju skitsvårt att få i princip allt att fastna på mina naglar trots noggrann prepp och om man är överrörlig så kan det tydligen också påverka naglarna så att allting fäster sämre. Något med hur mycket kollagen man har i naglarna. Jag har ingen diagnos som tex ehlers danlos och inget hoppar ur led, men jag är överrörlig i flera leder. Detta gör tex inte alls ont och jag kan böja fingret en bit till
Visa bifogad fil 179280
Eller hur! Undrar om det finns något att göra åt detJaså?!? Intressant
Eller hur! Undrar om det finns något att göra åt detHar inte orkat googla ännu
![]()
Vad intressant! Jag är också extremt överrörlig och allt lossnar från mina naglar hur fort som helst. Samma med plåster/tejp. Måste googla lite!Jag läste något intressant häromdagen. Jag har ju skitsvårt att få i princip allt att fastna på mina naglar trots noggrann prepp och om man är överrörlig så kan det tydligen också påverka naglarna så att allting fäster sämre. Något med hur mycket kollagen man har i naglarna. Jag har ingen diagnos som tex ehlers danlos och inget hoppar ur led, men jag är överrörlig i flera leder. Detta gör tex inte alls ont och jag kan böja fingret en bit till
Visa bifogad fil 179280