Dåliga regntäcken

B

**BORTTAGEN**

Eller har jag bara haft otur??
Har köpt både ett Event som läckte in på ryggen och ett som flera här på Buke tipsade om, Börjes BR regn eller vad det heter..hade det idag när det regnade:hästen var helt blöt!
Skittäcken verkligen...hur mkt otur kan man ha :mad:

Event fick vi lämna tillbaks, med vet ej hur jag ska göra med Börjes täcket...

Nån som har tips på ett Verkligt Bra täcke?
Behöver två..ett med halvhals och ett utan, bogveck ett måste. Men viktigast: ska vara regntätt!
 
Om man köper ett täcke från börjes så kan mna kankse inte vänta sig så mkt ? :crazy:
Det är bättre att satsa på kvalite ! det kostar litemer men håller altid bättre i längden :smirk:
Vill man ha ett i medelklassenså skulle jag satsa på hederliga bucas eller Rambo (Rhino)
 
horsewere och weather beeta

men event borde ju inte vara nåt problem de har ju regngaranti så de e väl bara att byta!

Mitt event tävke e inne på sin tredje säsong och de har aldrig läkt
 
Hej!Du måste nog ha haft otur.Jag har haft många Börjes täcken och har inte haft några problem med läckage.Har varit mkt noga med impregnering efter tvätt och mina äldsta Börjestäcken har varit med över 10 säsonger (används mkt under vinterhalvåret).Ring och prata med dem på Börjes.De brukar inte vara omöjliga om det är ngt fel på varan.Givetvis ska ett nytt täcke hålla tätt.
Lycka till!
 
Hej!Du måste nog ha haft otur.Jag har haft många Börjes täcken och har inte haft några problem med läckage.Har varit mkt noga med impregnering efter tvätt och mina äldsta Börjestäcken har varit med över 10 säsonger (används mkt under vinterhalvåret).Ring och prata med dem på Börjes.De brukar inte vara omöjliga om det är ngt fel på varan.Givetvis ska ett nytt täcke hålla tätt.
Lycka till!
 

Liknande trådar

Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
1 351
Senast: Shixle
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 312
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Hej! Börjar fundera på nytt täcke. Just nu har hästen "bara" 1 flug/regntäcke, ett 0g regn, 80g regn, 370g vinter, 50 & 100g...
2
Svar
30
· Visningar
9 463
Senast: Darkie
·
Övr. Hund Min hund tycker att promenader när det är blött ute är jättetråkigt. Det behöver inte ens regna utan räcker att det är blött på marken...
Svar
10
· Visningar
1 526
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • FÅRtråden
  • Senast tagna bilden XV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Hage
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp