Bukefalos 28 år!

De är bra på Unisex de där American Apparel.

Sv: De är bra på Unisex de där American Apparel.

lika illa som den jack & jones reklamen jag såg som skulle va "sportswear" och hela reklamen va en tjej i bikini som ålade omkring på stranden :meh:
 
Sv: De är bra på Unisex de där American Apparel.

Åh. Herre. Gud.

Har vi verkligen inte kommit längre än såhär?
 
Sv: De är bra på Unisex de där American Apparel.

Knapp. Fast jag tycker fortfarande att det är jättekul.. :p
 
Sv: De är bra på Unisex de där American Apparel.

Jag hoppas att den där sidan för unisex kläderna är någon sorts misslyckat skämt eller möjligen något extremt medvetet för att just förlöjliga detta synsätt
 
Sv: De är bra på Unisex de där American Apparel.

Usch vad less jag blir...
Tycker jag möter olika nivå av sexism varje dag, och jag är väldigt aktiv att argumentera eller säga ifrån etc men när jag ser sådant här blir jag bara så trött less, det känns verkligen så hopplöst:(
 
Sv: De är bra på Unisex de där American Apparel.

Själva blogginlägget är ju kul, syftar mer på att det är helt jävla otroligt att reklamen fortfarande på riktigt utan minsta tillstymmelse till "glimten i ögat" ser ut sådär. Vansinne år 2013.
 
Sv: De är bra på Unisex de där American Apparel.

Jag spyr fan rakt fram när jag ser sånt där. Blir så arg att jag vill strypa hela patriarkatet med en hand.

// feministfitta.
 
Sv: De är bra på Unisex de där American Apparel.

Jag spyr fan rakt fram när jag ser sånt där. Blir så arg att jag vill strypa hela patriarkatet med en hand.

// feministfitta.
Japp, plus en miljard på det.

Hörde en smart kille på radion häromdagen; "Näh, jag tror inte på det där med att kvinnor tjänar mindre än män. För på bygget där jag jobbar, där jobbar en tjej. Och hon går efter samma löneavtal som vi andra."
 
Sv: De är bra på Unisex de där American Apparel.

Men åh, vilken stjärna. TUR att han kan upplysa oss om hur det FAKTISKT är.
 
Sv: De är bra på Unisex de där American Apparel.

Men åh, vilken stjärna. TUR att han kan upplysa oss om hur det FAKTISKT är.

:D

Det är som alla som frågar om gubbarna i min personalstyrka verkligen lyssnar på mig. Ja, varför skulle de inte:confused: "Ja, jag tänker för att du är tjej".... Vadå, bara för att du uppenbarligen är en grottmänniska betyder det inte att de är det...:banghead:
 
Sv: De är bra på Unisex de där American Apparel.

Jag kände också det.

Tack, upprördkille84, för att du upplyser mig om livets sanningar. Jag som bara är en liten tjej vet ju inte hur saker fungerar. Nu får jag be om ursäkt för mig själv och gå tillbaka till spisen. Jag känner mig osäker här ute i världen där det inte finns någon mat att laga, några barn att ta hand om eller män att tillfredställa sexuellt. Puss och kram.
 
Sv: De är bra på Unisex de där American Apparel.

Schas i väg med dig nu! Finns säkert nåt bord att putsa på hemma hos dig. Stressa inte ditt lilla huvud över såna här frågor :)
 
Sv: De är bra på Unisex de där American Apparel.

Tihi *fniss*! Jag ligger redan i sängen hemma hos min stora, starka karl såklart. Han säger att jag inte ska oroa mig så mycket om saker jag ändå inte förstår, man får visst rynkor av det. Och hans fru kan ju inte vara alldeles rynkig, vad ska folk tro? Att han inte försörjer mig ordentligt?
Men han är fin i alla fall och slår mig aldrig. Om jag inte verkligen har förtjänat det.
 
Sv: De är bra på Unisex de där American Apparel.

vill du gifta dig med mig?
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
475
Senast: Sirap
·
IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 425
Senast: hastflicka
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 643
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 944
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp