Bukefalos 28 år!

de här med blogg.

K

karatefisken

styling på blogg. okej ja är en tönt. men ja blir så arg för ja inte fattar ett skit. Ingen lyckas förklara för mig hur man gör om bakgrunden. Ni som har gjort egna bloggar med najsa bakgrunder hur gör man? De här är ju svårare än att knyta skorna.
 
Sv: de här med blogg.

jag har blogg.se
Där går jag in på Design och sen redigera stilmall
Då komemr hela HTML kodningen upp och sen får du pyssla bäst du vill! superenkelt. men du måste kunna koda HTML
 
Sv: de här med blogg.

man gör vadå. gaaah ångest är ja så korkad.
 
Sv: de här med blogg.

jag är också grymmt frustrerad för att jag inte fattar någonting, så jag kan tyvärr inte hjälpa dej men jag kommer plocka upp alla tips jag hittar här :angel:

Dock har jag bloggagratis.... :crazy:
 
Sv: de här med blogg.

asså bakgrunden lyckades ja me men inte själva heater. ja har ju blogg.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 459
Senast: tuaphua
·
L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
3 307
Senast: LiviaFilippa
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 695
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 843
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp