Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade tänkt föreslå en dejt med en kille i helgen.
Men så ikväll tappade jag överluckan på transporten i ansiktet på mig själv.
Det ser inte jättesnyggt ut och lär inte bli bättre de närmsta dagarna, tvärtom 😒
 
Skickade iväg och frågade om han hade lust att ses igen nån gång, fick som svar:
"Absolut har jag det.
Nu vet jag ju inte hur du känner men jag tror inte det kommer leda nånvart"

😒 där fick självförtroendet sig en törn.
 
Jag hade tänkt föreslå en dejt med en kille i helgen.
Men så ikväll tappade jag överluckan på transporten i ansiktet på mig själv.
Det ser inte jättesnyggt ut och lär inte bli bättre de närmsta dagarna, tvärtom 😒

Men AJ! Hoppas det gick bra ändå.
 
Skickade iväg och frågade om han hade lust att ses igen nån gång, fick som svar:
"Absolut har jag det.
Nu vet jag ju inte hur du känner men jag tror inte det kommer leda nånvart"

😒 där fick självförtroendet sig en törn.

Han skrev att han ville vara ärlig med hur han känner, skitbra tycker jag!
Blir mest nyfiken på varför han känner så :D

Jag tycker själv det är svårt att säga, innan man känner personen.
Men han träffar mig som sagt gärna igen, jag svarade att jag ska fundera på saken.

Tror jag kommer skippa, har ju ändå militären för sånt..
 
Han skrev att han ville vara ärlig med hur han känner, skitbra tycker jag!
Blir mest nyfiken på varför han känner så :D

Jag tycker själv det är svårt att säga, innan man känner personen.
Men han träffar mig som sagt gärna igen, jag svarade att jag ska fundera på saken.

Tror jag kommer skippa, har ju ändå militären för sånt..
Träffar du gärna honom igen? Förstår inte riktigt varför du inte fokuserar mer på vad du vill istället.
 
Han träffar mig gärna igen.
Jag ville ju träffa han igen, men inte nu när han varit ärlig med att det inte kommer leda nån vart.

Jag orkar inte med mer ostadiga relationer :)
Fast "troligen inte kommer leda någonstans" är väl det som gäller för alla relationer i inledningsskedet om man nu ska vara ärlig.
 
Fast "troligen inte kommer leda någonstans" är väl det som gäller för alla relationer i inledningsskedet om man nu ska vara ärlig.
Att vara realist och inse att de flesta dejter nog inte leder till något mer, är en sak. Att uttalat ha den inställningen att dejta den här personen troligen inte leder till något mer en helt annan. Jag hade inte velat lägga min tid på någon som redan ”gett upp”. Jag vill i alla fall träffa någon som är nyfiken på mig och vill ta reda på var vår relation kan bli.
 
Att vara realist och inse att de flesta dejter nog inte leder till något mer, är en sak. Att uttalat ha den inställningen att dejta den här personen troligen inte leder till något mer en helt annan. Jag hade inte velat lägga min tid på någon som redan ”gett upp”. Jag vill i alla fall träffa någon som är nyfiken på mig och vill ta reda på var vår relation kan bli.

Du skrev exakt det jag tänkte.
Hade inte heller varit sugen på att träffa någon med den inställningen.
 
Att vara realist och inse att de flesta dejter nog inte leder till något mer, är en sak. Att uttalat ha den inställningen att dejta den här personen troligen inte leder till något mer en helt annan. Jag hade inte velat lägga min tid på någon som redan ”gett upp”. Jag vill i alla fall träffa någon som är nyfiken på mig och vill ta reda på var vår relation kan bli.

Precis så!
 
Jag förstår ju hur ni menar och varför men samtidigt om han som är mer osäker är villig att träffas igen varför inte träffas igen om man själv är intresserad? Kan inte tänka mig att oddsen är sämre än med en slumpad ny människa och man vet att man på något sätt klickar och har kul tillsammans så det blir i värsta fall en trevlig kväll.
 
Jag förstår ju hur ni menar och varför men samtidigt om han som är mer osäker är villig att träffas igen varför inte träffas igen om man själv är intresserad? Kan inte tänka mig att oddsen är sämre än med en slumpad ny människa och man vet att man på något sätt klickar och har kul tillsammans så det blir i värsta fall en trevlig kväll.

Själv träffar jag hellre än ny än någon som verkar ha bestämt sig för att det inte blir något mer. Det känns mer ovärt för mig.
Man är ju olika.
 
Återigen - vi vet ingen om dennes ryggsäck. Kan mycket väl vara ett sett att själv inte dra iväg i orealistiska förväntningar.
Vill ses räcker väl långt så får en se vart det tar vägen sen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 129
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
383
Senast: VLMF
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 769
Senast: bollen__
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 924
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp