Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min dejt ikväll gick bra. Han hade lika fint leende som på bilderna och han verkade riktigt förtjust i mig :D.

Det sjukaste av allt var när han berättade var hans föräldrar kom ifrån. Jag fick en chock! Han var exakt samma blandning som mig. Har aldrig träffat någon med samma som mig, så vi hade en massa att prata om; släkt, kultur, barndomen...

Det enda lite negativa var pussen han gav innan vi gick åt var sitt håll. Jag kan fortfarande inte sätta fingret på om den var fin eller bara malplacerad. Ah och den andra negativa grejen var att han insisterade att betala. Känns som jag kan betala för mig själv.

Men vi ska ses igen. Ska bli spännande att se mer vem han är :).
 
Jag hatar män. Hade önskat att jag känt ett större sug att joina Fanny Åström o Matilda Wahl.

Tog mig ju i kragen och skrev till en matchning. Som jag tyckte jag valde ut väl. Vettig presentation med gemensamt hästintresse. Han frågade rätt snabbt om insta. Scrollade lite i flödet och han verkade verkligen normal och vettig. Tog inte många meddelanden innan han sexskämtade imo rätt osmakligt.

Alltså jag orkar verkligen inte! Det hade liksom inte gått att välja ut någon vettigare matchning.
 
Om någon kommer ihåg arbetsmyran, så har vi fortfarande kontakt, även om jobbandet är ohemult än och igår skrev vi sådär som vanligt om ditten och datten märkte jag att det kom en bil på gården, det knackade på dörren och där stod han :eek:

Fick alltså ett överraskningsbesök på alla hjärtans dag :up:
 
Jag hatar män. Hade önskat att jag känt ett större sug att joina Fanny Åström o Matilda Wahl.

Tog mig ju i kragen och skrev till en matchning. Som jag tyckte jag valde ut väl. Vettig presentation med gemensamt hästintresse. Han frågade rätt snabbt om insta. Scrollade lite i flödet och han verkade verkligen normal och vettig. Tog inte många meddelanden innan han sexskämtade imo rätt osmakligt.

Alltså jag orkar verkligen inte! Det hade liksom inte gått att välja ut någon vettigare matchning.

Fyfan! I know the feeling. Inte ens de mest normala är det :cool:.
 
Blev aldrig till att jag orkade skaffa en dejt på alla hjärtans dag, men dagen blev ganska fin ändå. Lunch på en bra restaurant med mina kollegor, bästis kom med rosor, och så funderade vi ett tag på om vi skulle hitta på något på kvällen eller bara gå i stallet som vanligt. Stallet vann, och jag hann rida tre hästar. :up:

I dag blir det kompisdejt med exet, vi ska på musikal - Grease. Blir kul. :)

Just nu är planen att starta upp Tinder igen i mars nångång. :angel:
 
Ev dejt med järnvägaren i helgen.
Har noll förväntningar, han kommer från eyt långt förhållande, har aldrig dejtat och har bara en bild. Kan vara snygg, kan vara Norman Bates.
Men för mig är det positivt med jobbet om det blir segt kan vi alltid prata om bristande underhåll och problemen med oövervakade järnvägsövergångar 😂
 
Ev dejt med järnvägaren i helgen.
Har noll förväntningar, han kommer från eyt långt förhållande, har aldrig dejtat och har bara en bild. Kan vara snygg, kan vara Norman Bates.
Men för mig är det positivt med jobbet om det blir segt kan vi alltid prata om bristande underhåll och problemen med oövervakade järnvägsövergångar 😂

Och alla era självmordsaspiranter :meh:
 
Badoo-killen låter så opersonligt, så jag byter härmed namn på honom, han får heta S.

Anyway, min känsla är att han svalnat betydligt :(. Känns väldigt tråkigt. Behöver inte vara så, men det är som sagt min känsla.

På det jag skrev om han ville ses nån vardag skrev han att han har mycket jobbgrejer inbokat sent nu framöver... varningsklockorna ringer, men kan ju bli bra i slutändan med. Jag har inte bråttom heller, så länge båda vill ses.

Jag känner att jag tänker att jag ska inte vara efterhängsen, men samtidigt inte trippa på tå/jaga någon heller. Vi har skrivit lite fram och tillbaka, får se...

Men, jag hoppas att han säger varför, om det nu skulle va så att han inte vill ses längre. Inga skyldigheter nånstans, men det vill jag veta. Men ska försöka vara positiv.
 
Badoo-killen låter så opersonligt, så jag byter härmed namn på honom, han får heta S.

Anyway, min känsla är att han svalnat betydligt :(. Känns väldigt tråkigt. Behöver inte vara så, men det är som sagt min känsla.

På det jag skrev om han ville ses nån vardag skrev han att han har mycket jobbgrejer inbokat sent nu framöver... varningsklockorna ringer, men kan ju bli bra i slutändan med. Jag har inte bråttom heller, så länge båda vill ses.

Jag känner att jag tänker att jag ska inte vara efterhängsen, men samtidigt inte trippa på tå/jaga någon heller. Vi har skrivit lite fram och tillbaka, får se...

Men, jag hoppas att han säger varför, om det nu skulle va så att han inte vill ses längre. Inga skyldigheter nånstans, men det vill jag veta. Men ska försöka vara positiv.

Men vad trist :(
Det var han du träffade där det var så bra sist?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
325
Senast: sjoberga
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 394
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
391
Senast: VLMF
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 953
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp