Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi ska ses igen, det känns väldigt bra och roligt. Får se när det funkar, i värsta fall får han testa att komma hit när den andra hunden är här. Det borde kunna funka, annars har jag kompostgaller så jag kan stänga in den i köket med Ruben. Vill ju helst inte att han ska bli biten 🙈

Så skönt med någon som bor nära!
 
Jag ska strax hem till hjärtansdag-killen. Vi ska laga mat. Jag tycker det är jobbigt när jag är ansvarig för matlagning med en ny person som inte är vegetarian. När jag säger att jag bara äter veg blir män helt plötsligt handlingsförlamade i köket. Då ska jag komma på rätt, skriva inköpslista, instruera i köket osv. Jag hatar det! Och så känner jag press att maten måste bli supergod.

Den här killen bjöd mig hem till sig men bad mig skriva en lista på ingredienser som han skulle köpa. Vi ska laga paj och det är ju samma recept alltid, bara att man inte har något kött i :cautious:. Är det här en varningsflagga? Att han vill ha en tjej som planerar/tänker åt honom?
Jag måste sluta med detta! Tror jag börjar bli allergisk mot män :cool:.

Får se när spanjoren inte orkar träffa mig längre. De senaste gångerna vi setts har jag kommit igång med mitt feministsnack och visat no mercy när han sagt något dumt :angel:. Jag känner dock inte att jag orkar bry mig.
 
Jag ska strax hem till hjärtansdag-killen. Vi ska laga mat. Jag tycker det är jobbigt när jag är ansvarig för matlagning med en ny person som inte är vegetarian. När jag säger att jag bara äter veg blir män helt plötsligt handlingsförlamade i köket. Då ska jag komma på rätt, skriva inköpslista, instruera i köket osv. Jag hatar det! Och så känner jag press att maten måste bli supergod.

Den här killen bjöd mig hem till sig men bad mig skriva en lista på ingredienser som han skulle köpa. Vi ska laga paj och det är ju samma recept alltid, bara att man inte har något kött i :cautious:. Är det här en varningsflagga? Att han vill ha en tjej som planerar/tänker åt honom?
Jag måste sluta med detta! Tror jag börjar bli allergisk mot män :cool:.

Får se när spanjoren inte orkar träffa mig längre. De senaste gångerna vi setts har jag kommit igång med mitt feministsnack och visat no mercy när han sagt något dumt :angel:. Jag känner dock inte att jag orkar bry mig.

Jag vill alltid ha en inköpslista så jag inte missar något.
Så det behöver absolut inte betyda att han vill ha någon som tänker åt honom.
Chilla och ge honom en chans :D
 
Jag känner mig töntigt glad 😁
Vi har skrivit fram och tillbaka under kvällen och han är verkligen jättegullig.
Skönt när bägge är på samma nivå, inga töntiga spel osv. Bara rakt och enkelt, det känns lovande för fortsätta träffar. Klarar inte av folk som ska vara lite svåra, vänta med att svara, är lite svävande sådär.
 
Jag känner mig töntigt glad 😁
Vi har skrivit fram och tillbaka under kvällen och han är verkligen jättegullig.
Skönt när bägge är på samma nivå, inga töntiga spel osv. Bara rakt och enkelt, det känns lovande för fortsätta träffar. Klarar inte av folk som ska vara lite svåra, vänta med att svara, är lite svävande sådär.

Håller med!
Skriver ju som sagt med E, skrev sms igår vid 21.30, han svarade idag 17.30...
Han håller mig verkligen på halster 🙄
 
Han är sex år yngre. Inte uppväxt med rederiet :(
Vet inte varför jag tycker det är så mycket, bästis är fem år yngre och det funderar jag aldrig över.
Det är hårt förståss att någon saknar en sådan referensram - kom bara sen inte dragande med den där där det skulle vara olika och vad det nu var.
 
Pratade precis med en vän. Hon hade varit på sitt livs första dejt, en person från Tinder. Personen visade sig vara rejält rasistisk och mot homosexuella.
Min vän var helt förstörd, stackarn. :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
307
Senast: VLMF
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 701
Senast: lingonben
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 037
Senast: Whoever
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 023
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp