Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmf, inte så lyckad swipe-ing hittil... Inga matcher, inte särskilt många bra profiler.

Kom över en sjukt snygg tjej/kvinna som var 2 år äldre än mig, tänkte spana in hennes instaprofil för att kolla om hon hade barn eller nåt... Jodå, såg en bild där på en bebis - som enligt bildtexten var hennes BARNbarn!??! Omg. Kände mig plötsligt enormt gammal...... :crazy:
:laugh:

Jag hade en liknande upplevelse när min kollega blev mormor. Hon är 2 år äldre än mig... Min unge är 3 år och jag känner mig absolut inte som en ”gammal” mamma.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
4 949
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 643
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 867
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 010
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp