Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmf, inte så lyckad swipe-ing hittil... Inga matcher, inte särskilt många bra profiler.

Kom över en sjukt snygg tjej/kvinna som var 2 år äldre än mig, tänkte spana in hennes instaprofil för att kolla om hon hade barn eller nåt... Jodå, såg en bild där på en bebis - som enligt bildtexten var hennes BARNbarn!??! Omg. Kände mig plötsligt enormt gammal...... :crazy:
:laugh:

Jag hade en liknande upplevelse när min kollega blev mormor. Hon är 2 år äldre än mig... Min unge är 3 år och jag känner mig absolut inte som en ”gammal” mamma.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
24 234
Senast: Whoever
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 282
Senast: LovingLife
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 192
Senast: Imna
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag... 21 22 23
Svar
450
· Visningar
35 649

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ofräsch häst?
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Välkomna till världen årets föl 2025
Tillbaka