Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kanske ett par dejter på g :). Får se hur det utvecklar sig. Särskilt en av dem verkar väldigt lovande!

Men först ska jag äntligen få träffa min fina Köpenhamn :heart. Ringde till honom för att förklara att jag måste ha mer bekräftelse NU och jag hinner inte säga något innan jag får det i överflöd. Ibland tror jag att han läser mina tankar... Han kommer i alla fall hit i helgen. Sonen kommer vara med och på lördag blir det middag med min ”extrafamilj”. Eventuellt kommer pappa också med.

Han Köpenhamn verkar så fin :love:
 
Ni som är needy och "behöver" bekfräftelse, vad händer om ni inte får det? Jag tänker om ni inte hittar någon dejt, kk, osv.

Jag är needy generellt även om det inte märks utåt. Därför har jag en massa vänner och folk omkring mig. Det behöver inte specifikt ha med dejting/sex/kärleksrelationer att göra.

Är tyvärr svårt att ändra på. Kommer från ens uppväxt osv.
 
Efter en till helt perfekt dag har vi precis sagt hejdå. Hans flyg hem går tidigt imorgonbitti så det här blev verkligen ett riktigt hejdå. Nu ska jag spendera resten av kvällen med att gråta i min ensamhet haha. Den här veckan har varit så himla mycket mer än jag ens kunnat hoppas på och fy vad svårt det är att säga hejdå när man vet att man inte kommer se varandra igen på månader.
 
V har varit här och varit så gullig. Jag är knappt sjuk alls, mest trött och pipig.
Då är det väldigt trevlig med någon som håller om en, pillar i håret och säger snälla saker. Bara få sitta i soffan med huvudet mot hans axel och känna sig ontyckt.
Det är fint, han är fin och jag tycker om honom 😊
 
Efter en till helt perfekt dag har vi precis sagt hejdå. Hans flyg hem går tidigt imorgonbitti så det här blev verkligen ett riktigt hejdå. Nu ska jag spendera resten av kvällen med att gråta i min ensamhet haha. Den här veckan har varit så himla mycket mer än jag ens kunnat hoppas på och fy vad svårt det är att säga hejdå när man vet att man inte kommer se varandra igen på månader.
Jag vet inte om du redan har skrivit det, men isf har jag glömt :o Vad är detta för snubbe? Från någon nätdejtsida? :)
 
Jag vet inte om du redan har skrivit det, men isf har jag glömt :o Vad är detta för snubbe? Från någon nätdejtsida? :)

Jag har nog inte skrivit det. Det kommer väl låta så smörigt men vi träffades i en app där man skickar flaskpost. Så jag hade skrivit en dikt I en flaska och skickat ut den i "havet", och den spolades upp på hans strand. Han svarade med en egen dikt och tja.. Sen dess har vi pratat :) Han är från USA, är två år yngre än mig och pluggar också, och vi har båda minst 2,5 år kvar av studier, så vi har båda ont om pengar och ont om lediga dagar att träffas på. Jag försöker att inte tänka på framtiden utan bara vara glad för nuet, så får vi väl ta resten som det kommer helt enkelt.
 
Jag har nog inte skrivit det. Det kommer väl låta så smörigt men vi träffades i en app där man skickar flaskpost. Så jag hade skrivit en dikt I en flaska och skickat ut den i "havet", och den spolades upp på hans strand. Han svarade med en egen dikt och tja.. Sen dess har vi pratat :) Han är från USA, är två år yngre än mig och pluggar också, och vi har båda minst 2,5 år kvar av studier, så vi har båda ont om pengar och ont om lediga dagar att träffas på. Jag försöker att inte tänka på framtiden utan bara vara glad för nuet, så får vi väl ta resten som det kommer helt enkelt.
Nämen oj, häftigt!
 
Jag började nytt jobb nyligen och har lyckats få en liten crush på en av mina nya kollegor :o vi jobbar i olika rum och med olika grejer, han har inte stilen eller tatueringarna som jag gillar men det är så himla sällan jag ens tänker en extra gång på någon så jag tänker ändå tycka att det är lite trevligt :D
 
Jag började nytt jobb nyligen och har lyckats få en liten crush på en av mina nya kollegor :o vi jobbar i olika rum och med olika grejer, han har inte stilen eller tatueringarna som jag gillar men det är så himla sällan jag ens tänker en extra gång på någon så jag tänker ändå tycka att det är lite trevligt :D
Det vill jag med ha :arghh:
 
Alltså ibland tänker jag att jag borde träffa intressanta killar tidigare. Som nu, pratar med söt kille som verkar trevlig men ju mer vi skriver desto mer känner jag; Orka.
 
Min är ju gift och fick nyss barn 😒 Lite surt att han var singel och inte alls träffat sin fru när han började hos oss dock 😑
Och jag har TVÅ såna crushar på mitt jobb, småbarnspappor upptagna i som det verkar lyckliga relationer... Den ena drömde jag att jag hånglade med häromnatten. Trots att jag vet att det aldrig kan bli nåt tycker jag det förgyller vardagen lite att känna den där lilla vibben. Som kanske bara är i mitt huvud men jag kommer ju aldrig försöka ta reda på hur det ligger till så då kan jag väl lika gärna få tro att det är lite ömsesidigt. :) Sprang på en av dom på stan en gång när min mamma var med, fastän vi bara pratade jobbprat var hon övertygad om att det var nån dejt jag träffade på för vi båda sken upp så.
 
Jag hade precis en kort fikadejt med en hp-kille jag skrivit med i ett par dar. Jag som inte gillar fikadejter men det passade så lägligt, han skulle förbi stan och jag hade tid att döda efter jobbet. Det kändes bra! Aningen spänt kanske och ingen omedelbart sprakande attraktion mellan oss, men han kändes mysig och jag blev nyfiken på att lära känna honom mer. Han gillar nästan allt som jag gillar att göra så känns inte så svårt om vi skulle vilja hitta på en dejt 2, 3 eller 4. Får väl se om han också vill ses igen.
 
Kom nyss att tänka på en gammal arbetskollega (eller ja, han var typ min chef) som jag jobbade med 2014-2015. Han var nog ganska tydligt intresserad redan då och jag hade precis börjat dejta mitt ex då så jag såg honom bara som vän.

Vi klickade dock riktigt bra och han lämnade sin tjej ungefär samtidigt som jag slutade jobba med honom. Han gjorde flera försök genom att höra av sig till mig och frågade om jag skulle flytta tillbaka till London någon gång (vi jobbade i London tillsammans och han är britt).

Jag hörde nu av mig till honom för en helt annan sak som var relaterat till det vi jobbade med men kan typ inte släppa att han varit väldigt intresserad av mig och att jag nu nästan är sugen på att ta upp kontakten igen. Tror kanske jag mest vill ha bekräftelsen, för att flytta tillbaka till England kan jag liksom inte tänka mig just nu :o
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
5 009
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 648
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 888
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 090
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp