Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har skrivit med dejten från i lördags, han ville först ses igår. Men jag hade lite andra lösa planer och var heller inte säker på att ses.
När vi skrev igår så fick jag sen ett videoklipp när han spelar gitarr och sjunger en sång "can't help falling in love with you" :confused:.
Jag förstod inte riktigt syftet och kan inte avgöra om det var ironiskt eller nåt raggningsförsök.

Jag blir ganska stressad när killar är så på 🙈.
 
Har skrivit med dejten från i lördags, han ville först ses igår. Men jag hade lite andra lösa planer och var heller inte säker på att ses.
När vi skrev igår så fick jag sen ett videoklipp när han spelar gitarr och sjunger en sång "can't help falling in love with you" :confused:.
Jag förstod inte riktigt syftet och kan inte avgöra om det var ironiskt eller nåt raggningsförsök.

Jag blir ganska stressad när killar är så på 🙈.
Hahaha åh jag blir helt stressad och obekväm å dina vägnar! Hoppas att du hittar något bra sätt att komma runt det här.
 
Hahaha åh jag blir helt stressad och obekväm å dina vägnar! Hoppas att du hittar något bra sätt att komma runt det här.
Ja jag skrev bara "fint" eller nåt sånt, vad ska man svara liksom?!
Jag tror väl kanske inte att det är superseriöst, men för mig är det att visa väldigt mycket intresse för att ha setts 1 gång i 2 h.
Han började skriva om någon serie sen, men det gör mig väldigt osäker på att ses igen.
 
V slapp godistestet, jag var inte allls sugen längre 😁
Han är inte vegeterian men har inget emot att äta vegetariskt vilket är jättebra eftersom jag sällan äter kött.
Jag var som väntat trött men det var trevligt.

Sen blev det lite synd om honom.
Jag skulle träna idag och träffa honom i morgon. Min tränare skrev och ville flytta träningen till lördag och frågade även om jag vill hoppa på onsdag.
Frågade v om vi kunde ses idag istället, inga problem.
Sen skrev tränaren igen och vi ska träna idag och i morgon så nu kan jag inte träffa v alls 🙈
Kommer aldrig vinna något best girlfriend of the year award.

Han sa att det var okej men jag vet inte hur nöjd han blev med det upplägget. Jag ska försöka skynda mig hem ikväll så kan han sova här om han vill.
 
Ja jag skrev bara "fint" eller nåt sånt, vad ska man svara liksom?!
Jag tror väl kanske inte att det är superseriöst, men för mig är det att visa väldigt mycket intresse för att ha setts 1 gång i 2 h.
Han började skriva om någon serie sen, men det gör mig väldigt osäker på att ses igen.

Jag hade dragit i handbromsen, min erfarenhet är att killar som är för "på" i början fortsätter att vara det och att det oftast leder till att man blir trängd och pressad.
 
Skrev till V och bad om ursäkt för mitt krångel.
Han svarade att det gör absolut ingenting och vi kan ses en annan dag när det passar mig bättre.
Alltid lika gullig!
Bara det att mitt liv ser ju ut såhär, jobbar och rider, rider och jobbar 😅

Han tittade på mitt schema igår och konstaterade att jag jobbar hela påsken, varenda dag!
Jao, folk åker tåg även när det är påsk, faktiskt lite extra mycket just då 😁
Mig gör det inget, jag firar ändå inte och får bara mer betalt för en helg som är som vilken annan helg som helst.
Men han tyckte det var lite trist vilket jag kan förstå.
 
Jag hade dragit i handbromsen, min erfarenhet är att killar som är för "på" i början fortsätter att vara det och att det oftast leder till att man blir trängd och pressad.
Ja det är precis så jag fungerar också, tycket ju att killar är för på om dem skriver hela tiden bara och inte verkar förstå att jag är på jobbet.
Men det var ju inte uttalat att han dedikerade låten till mig, men är ju en konstig låt att välja om man bara vill visa att man kan spela gitarr och sjunga?!
 
Ja det är precis så jag fungerar också, tycket ju att killar är för på om dem skriver hela tiden bara och inte verkar förstå att jag är på jobbet.
Men det var ju inte uttalat att han dedikerade låten till mig, men är ju en konstig låt att välja om man bara vill visa att man kan spela gitarr och sjunga?!
Spela in nån lämplig låt på temat Fuck off och skicka tillbaka.
 
Ja det är precis så jag fungerar också, tycket ju att killar är för på om dem skriver hela tiden bara och inte verkar förstå att jag är på jobbet.
Men det var ju inte uttalat att han dedikerade låten till mig, men är ju en konstig låt att välja om man bara vill visa att man kan spela gitarr och sjunga?!
Jag tycker personligen att det är lite för hardcore att be honom dra åt helvete för en sådan ganska oskyldig grej, men du kan ju dra dig ur genom att ghosta eller faktiskt vara helt ärlig och säga att du blir hemskt obekväm av hans agerande.
 
Jag tycker personligen att det är lite för hardcore att be honom dra åt helvete för en sådan ganska oskyldig grej, men du kan ju dra dig ur genom att ghosta eller faktiskt vara helt ärlig och säga att du blir hemskt obekväm av hans agerande.
Menar du mitt Fuck off? Min tanke var att det jag skrev skulle uppfattas som ett drastiskt skämt.
 
Dejt på lördag! Det är mannen jag mailade som jag bjöd ut och han sa ja :). Han är gift och poly, vilket passar mig jättebra. Jag tycker att konversationen flyter på bra i text, sen har vi kanske lite olika saker vi söker efter (han vill ha en mer kontinuerlig kontakt än jag) men vi är båda nyfikna på varandra.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
5 060
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 686
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 923
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 220
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp