Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag var dels skiträdd för en relation, sen visste jag väll inte om jag var så intresserad av det heller, men jag och hojkillen klickade verkligen, trots att han inte stämmer in på alla dumma ”krav” jag hade, men det klickade trots det och jag kände att jag vill verkligen inte vara utan honom. Däremot så vill jag inte ha fler barn och det var jag snabb att meddela. Han är några år yngre än mig och jag var väll lite rädd att detta skulle bli våran död, men han var/är inte intresserad av att ha egna barn ens! :up:

Han har sitt hus och jag har mitt, vi sover hos varandra flera dagar i veckan och det känns lagomt att ha det så. Några större familjegrejer är jag inte intresserad av, men jag har träffat hans mamma och syster helt kravlöst och dom var skithärliga människor.

Jag tror inte vi kommer bli varken mer eller mindre av vad vi är nu, men vi är sjukt nöjda med det bägge två, vi har en seriös relation, men relationen kommer inte bli ”mer” än vad vi har i dag, och det känns sjukt underbart!

Jag trodde inte att någon skulle trivas med det här lite mittemellan som vi har, som jag ville ha, men han är exakt lika nöjd med det som jag är. Det är ju nästan lite så att antingen är man tex kk, eller så satsar man seriöst för bröllop om några år framöver. Jag ville mer än kk, men jag vill inte ha hela konceptet. Jag är jättekär och jättenöjd med det här som vi har.

Vi är tillsammans, och det är bara han och jag, vi är kära och vi bygger upp det, men barn, bröllop osv kommer vi aldrig komma till.

Jag tror att många många fler hade varit nöjda med detta, men det är ju den där ”normen” att man ska bo och leva tillsammans, skaffa två barn, gifta sig osv som är så inrutad! Men jag tror fler och fler börjar bryta det och det här mittemellan blir nog snart mer och mer vanligt.

Den enda fördelen jag ser att bo tillsammans med någon är det ekonomiska, och ekonomin har jag fixat själv sen jag separerade för 4 år sen utan problem så det skrämmer inte mig! :p

V kanske också är jättenöjd med det du vill ha, men det som gör det hela lite osäkert för honom är väll kanske att han inte vet om ni har ett förhållande eller inte? Han kanske inte heller vill ha ”mer”, men bara en bekräftelse på att det iallafall är ni? Sen om du inte känner att du vill vara ett ”vi” ens får ni ju ta det därifrån.

Jag tror iallafall på er! :p

Så härligt och fint skrivet 😍
Så himla glad för din skull!

V verkar nöjd när vi pratat om det, han tycker jag är fantastisk och öser komplimanger över mig. Alltid jättegullig bakom den sura fasaden och jag trivs med honom.
Sen är inte jag så bra på förhållanden, självupptagen, inte så himla ödmjuk och enligt bästis jävligt anal 😅
 
Hade lite svårt att veta hur jag skulle formulera mig :D
Det jag ville ha fram att jag ofta är nojjig att dom inte vill ses om jag inte kan ligga!

Det känner jag igen mig i.
Känner mig så jävla skabbig när jag har mens och samtidigt tråkig som inte vill ligga.
V är helt okej med det pga vettig kille. Han tycker om bara att röra vid mig och är tydlig med att jag aldrig behöver ha en anledning för att inte ha sex.
 
Men vill DU träffa sådana människor? Jag tänker att det är en snabb och smidig sortering för att sålla bort det värsta skräpet.

Haha nä, men det är såna jag stött på på sistone.
Den vettigaste har varit E och nu denna. De andra ser mig nog bara som ett hål att fylla liksom.
Har dock nöjt mig med det då jag inte haft nåt annat :) plus har behov.
 
Det känner jag igen mig i.
Känner mig så jävla skabbig när jag har mens och samtidigt tråkig som inte vill ligga.
V är helt okej med det pga vettig kille. Han tycker om bara att röra vid mig och är tydlig med att jag aldrig behöver ha en anledning för att inte ha sex.

Ja precis. Nu är det dessutom längesen vi låg... får se om han är vettig som jag tror :)
 
Jag känner mig så störd ibland.
Har ju mens nu (plus att jag var och testade mig idag) och det är som att jag vill förvarna dejten om mensen, så han inte har "för höga förväntningar", snark.
Har nog träffat för mycket fuck boys..
Känner igen det där :heart. Som du själv gissar troligen ett symptom på att man haft trista typer tidigare.
 
Så härligt och fint skrivet 😍
Så himla glad för din skull!

V verkar nöjd när vi pratat om det, han tycker jag är fantastisk och öser komplimanger över mig. Alltid jättegullig bakom den sura fasaden och jag trivs med honom.
Sen är inte jag så bra på förhållanden, självupptagen, inte så himla ödmjuk och enligt bästis jävligt anal 😅

Haha, på tal om det här självupptagna! Jag är lika!

Alldeles i början när jag och hojkillen började prata tog han upp det här, att han trodde att hans tidigare förhållanden kraschat enbart pga att han är så självisk. Också därför han inte vill ha barn. ”Jag är för själviskt för barn, jag vill inte ge upp allt mitt för att ta hand om en unge” Han vill ha sitt liksom. Ifred. Kunna lägga en ledig dag på motorcykel/skoter/datorn/bara vara. Precis som jag!

Han har aldrig varit sambo fullt ut med någon, han gick med på varannanvecka-sambo med exet tillslut för att hon ville att dom skulle flytta ihop och hon hade tjatat så väldigt, så han bodde där varannan vecka! :D:rofl:

Hon tröttnade på dealen efter några månader och tyckte han var jordens rövhatt (som vi säger här), oseriös, och fullständigt omöjlig människa som aldrig skulle mogna och bli vuxen på riktigt och kastade ut hans resväska med grejer typ och han trodde han var dömd att leva i total ensamhet för att han var så ”konstig”.

Nu kan vi vara konstiga tillsammans, för jag tycker det låter som en ypperlig ide med varannanvecka-sambo! 😂👏🏻 Absolut något som borde införas!

Vi har btw bokat en resa tillsammans i sensommar! :nailbiting::o Får se om vi står ut med varandra en hel vecka på raken!:angel::p Vi slog till, vi har trots allt kommit så långt så att han parkerat en permanent tandborste i mitt badrumsskåp. 🤷🏻‍♀️😂
 
V kom hit igår när jag var hemma från stallet. Jag var sjukt trött, gick upp 04 och var igång hela dagen 😅
Låg mest och halvsov i soffan och bad honom ge Ruben mat.
Öh, Ruben! Mat! Med argaste rösten ever 😂
Tur att Ruben inte bryr sig ett dygg om tonfall, bara ordet mat är med är det bra 😁

Stallägaren trodde han var på jättedåligt humör, nä, han bara låter sur och ser sur ut 😁
 
Prova hålla inne enter knappen, har för mig att jag måste göra så för att kunna hoppa ner en rad om jag skriver dm på Instagram.
Äsch. Silly me. Du har ju shift till vänster. Håll nere den och tryck på enter, borde lösa det.

Äh, jag kan inte. Kör på många mellanslag istället 🤣.

Bah, tror ni inte den mest lovande av matchningarna både har barn och vill ha fler...
 
Jag kanske helt missförstår folks inlägg, men får lite obehagliga vibes av att shamea att någon testar sig?

Jag fick snarare känslan av shameing kring att ligga med någon när man misstänker att man har en könssjukdom. (Obs ingen värdering i mina ord, endast att jag uppfattade det lite annorlunda).

Dessutom är det helt ok att ligga med könssjukdom om man informerar sin partner samt skyddar sig, enligt Smittskyddslagen.
 
Det får inte jag alls. Hur skulle det ens kunna vara något att skamma?
Är det här med skamning något vi gamlingar inte fattar?

Det här är ju inte första gången i de här trådarna som en undrande eller kritisk kommentar möts med att den skammar. Det verkar vara väldigt lätt hänt. På ett sätt som känns klart överdrivet för mig. Mer som något som omöjliggör samtal än innebär respekt för folks integritet.
 
Men kan du inte pröva att hålla ner shift till vänster och sedan trycka på enter till höger :confused:

Jo, men jag provade, men det gick inte :p.

Nu skrev jag till match nr 1 o hörde hur han kände inför att jag troligtvis inte vill ha barn, ifall han vill ses ändå. Lika bra o klargöra dirr känner jag även om ses inte är =gifta sig. Vore kul med en dejt bara! Vem vet, man kanske hittar en ny vän?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
5 022
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 670
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 896
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 124
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hovelände
  • Börja rida
  • Trollet rymmer

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp