Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag "bara" behövt uppge sexpartners 2 vändor pga klamydia, men jag har uppget dom jag kunnat till senaste tillfället jag testade mig. Jag försökte testa mig 1 gång om året då, pga mycket aktivt sexliv (och jag var ung och "dum" som lät bli kondom om killen inte ville ha det). Efter vända 2 med klamydia (från samma kille som första vändan förmodligen 😑) blev jag betydligt bättre på att propsa på kondom 😅

Tack! De ringde idag, skulle uppge det senaste året... bad henne återkomma så jag hinner fundera lite :o
 
Tack! De ringde idag, skulle uppge det senaste året... bad henne återkomma så jag hinner fundera lite :o
Haha nog för att jag tycker att det (i teorin i alla fall) är helt normalt att vara lite promiskuös så hade jag nog upplevt att det var lite besvärligt att lämna en lista. Det här året har förvisso varit ganska lugnt, men förra... Jag vet inte namnet (eller ens nationaliteten) på alla.
 
Haha nog för att jag tycker att det (i teorin i alla fall) är helt normalt att vara lite promiskuös så hade jag nog upplevt att det var lite besvärligt att lämna en lista. Det här året har förvisso varit ganska lugnt, men förra... Jag vet inte namnet (eller ens nationaliteten) på alla.

Det var besvärligt! Man skulle ju gärna veta ålder och när man låg... 🙄
Tackar mig själv för att jag började skriva upp iallafall :)
 
En får väl göra så gått det går så får det väl duga sen - än så lnge är det väl inget dagbokskrav, leggkontroll osv till sådana aktiviteter. Klart att ju bättre desto bättre, men så gott det går är väl bättre än sämre.

Nä sant, men vill ju ändå uppge så noggrant som möjligt :)
Har förvarnat de på listan iallafall, förutom E. Vi har noll kontakt idag så jag låter det vara...

Dejten har inte hört av sig sen jag berättade om provet, eller ja, vi skrev lite kust efteråt. Så vi får väl se om han vill ses igen alls.
 
Nä sant, men vill ju ändå uppge så noggrant som möjligt :)
Har förvarnat de på listan iallafall, förutom E. Vi har noll kontakt idag så jag låter det vara...

Dejten har inte hört av sig sen jag berättade om provet, eller ja, vi skrev lite kust efteråt. Så vi får väl se om han vill ses igen alls.
Måste man uppge även de man haft kondom med?
 
Fick barnvakt ikväll och är på väg till en dejt, en kille som verkar söt och livlig, och har bra värderingar, vi har skrivit långa entusiastiska meddelanden i några dar.
Har rasslat till rejält i mina dejtappar nu, har en musikercooling jag ska träffa på ons och ytterligare ett par som "står på kö". Och nya som skriver som jag knappt orkar svara till. Känns som att antingen är det heldött eller så för mycket på en gång, men lovat mig själv ta det lite lugnt.
 
Fick barnvakt ikväll och är på väg till en dejt, en kille som verkar söt och livlig, och har bra värderingar, vi har skrivit långa entusiastiska meddelanden i några dar.
Har rasslat till rejält i mina dejtappar nu, har en musikercooling jag ska träffa på ons och ytterligare ett par som "står på kö". Och nya som skriver som jag knappt orkar svara till. Känns som att antingen är det heldött eller så för mycket på en gång, men lovat mig själv ta det lite lugnt.

Ojoj, mycket på gång!

Hoppas du/ni får en trevlig kväll!
 
Igår träffade jag arbetsnarkomanen igen. Vi skulle egentligen bara säga hej till varandra i typ 10 minuter för att jag inte trodde vi skulle hinna annat. Slutade med att jag var hemma hos honom i några timmar och åkte hem vid midnatt.

Men jag är förvirrad. Tycker väldigt mycket om honom efter de dejter vi haft hitintills. Jag har otroligt roligt i hans sällskap och han är en av få människor som jag upplever förstår mig. Vi är väldigt lika varandra på många sätt. Men så är det återigen det här med att han är så svår och otillgänglig pga jobbet. Vi har väldigt knapp konversation under dagarna och har hittills setts en gång i veckan. Jag märker på honom att han verkligen försöker och han pratar öppet om att han är nervös för att dejta och att det ska bli något fel. Vi har diskuterat lite lösningar för att kunna ses oftare så vi får se om det fungerar.
 
Killen jag dansar med som jag var och tog en glass med förra helgen, verkar ju helt klart intresserad av något mer än vän.
Jag blir stressad av sånt och känner väl just nu inte direkt att jag vill ha ett förhållande.

När vi har dansat har jag ändå känt av någon slags attraktion men kände inte riktigt det sist när vi bara umgicks.

Just nu vill jag nog mest träffa någon lite mer kravlöst att ha sex med, men då ska man ju klicka på det planet också.
Jag är ju tyvärr inte världens smidigaste när det kommer till sånt.
Kan ju kanske inte direkt säga något i stil med "jag har känt en viss attraktion när vi dansat, men vill nog inte ha något seriöst nu. Men är öppen för sex och om det är bra, kan vi ju göra det. Men om det inte fungerar så vill jag inte att det ska bli stelt" :angel::o

Jag vill bara inte att det ska bli stelt, det här är en ny dans jag börjat med för någon månad sen och själva communityn är litet så jag kommer träffa på honom i framtiden.
 
Gårdagens dejt var ok. Jag var lite hostig och disträ och inte mitt bästa jag. Han var trevlig och söt, men blev lite spänt ibland även om vi hade mycket att prata om. Ingen fullträff alltså, men jag hade gett det en chans till. Han messade dock idag att han tyckte det räckte så här, (vilket jag misstänkt redan) så det blir det inget med. Ändå skönt med snabb ärlighet. Nu har jag haft två dejter i rad som inte lett vidare, så statistiskt sett borde nästa gå bra nu! :D
 
Gårdagens dejt var ok. Jag var lite hostig och disträ och inte mitt bästa jag. Han var trevlig och söt, men blev lite spänt ibland även om vi hade mycket att prata om. Ingen fullträff alltså, men jag hade gett det en chans till. Han messade dock idag att han tyckte det räckte så här, (vilket jag misstänkt redan) så det blir det inget med. Ändå skönt med snabb ärlighet. Nu har jag haft två dejter i rad som inte lett vidare, så statistiskt sett borde nästa gå bra nu! :D
Fast sänk inte DIN ribba för det, it's not worth it! 💪
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
5 014
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 652
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 889
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 100
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp