Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fasiken går inte in på nåt dygn i den här tråden å den bara pigg :nailbiting:

Gårdagen vart ganska omtumlande igår för mig med min kille även om det slutade med mycke bekräftelse Im vad han känner för mig som han har svårt att utrycka när han är mycket pågrund av många dåliga ex.

Började med att han pekade å kalkade mig den där fittan när vi spelade. Inget jag godkänner å sa ifrån direkt. Lite senare kom vi in på att han tycker att jag ska säga ifrån vilket lede till en diskussion om att han inte lyssnar när jag säger ifrån. Där han bad om ursäkt och höll med om att dwt var nåt han inte ens registrerade att han gjort.
Sen hade vi väldigt trevligt senare på morgonen.

Det där låter helt horribelt, alla mina varningsklockor ringer. Kallar dig för fitta? Alltså så långt över gränsen att det finns inte. Och sen tycker han att DU ska säga ifrån när HAN beter sig illa. Alltså what? Varför lägger han det ansvaret på dig? Att bete sig som folk är ju ffs hans ansvar! Och att det blir en diskussion när du sen säger till om att han inte lyssnar (vilket han ju bett dig göra)?! Nä vet du vad, det där är så jävla manipulativt.

Det där är inte okej från hans sida och jag blir väldigt oroad av hans beteende. Ta hand om dig!
 
Ska på dejt i morgon, det blir den sista med den tjejen, men jag har försökt länge nog med henne och hon vaknade till ett tag när jag inte vill åka längre till henne och bad mig komma ner. men jag vill mer än vad hon vill så det får räcka, jag älskar henne men jag börjar få andra planer och ideer och funkar det inte så är det tråkigt men man måste ibland gå vidare.
 
Just nu sitter jag och dricker bubbel på min trapp, medans grannen jag spanat in lite står och funderar över sitt kommande trädäck. Om en vecka eller två hoppas jag att jag känner honom lite bättre så att jag vågar gå över :angel: (har dessutom barnen nu, så vill inte lämna min tomt)

Annars har jag stalkat honom ofrivilligt idag, årsmöte med bostadsrättföreningen och hans fru kunde inte vara med i styrelsen längre (ingen förklaring av de andra, men det lät som om hon inte bodde här längre. Vilket bekräftar mina misstankar om att de ligger i skiljsmässa :p )
 
Jag måste ändå tala ut om dejten.
Skrev ikväll:
Okej, nu måste jag skriva.
Vi kommer inte ses igen va?

Han:
Nja just nu känns det inte som det. Hade tänkt höra av mig, men du hann före.

Jag:
(Gjorde tummen upp)

Han:
Men jag har din brödkavel här. Jag kan komma förbi med den nån dag?

Jag:
Nä det är lugnt.
Får jag fråga varför?

Han:
Jo men den ska du få tillbaka. Alltså jag är absolut inte sur eller nått sånt där, utan jag går just nu bara runt och är irriterad på allt och alla, även mig själv.

Jag:
Varför då?

Han:
Varför jag är irriterad? För att jag med största sannolikhet har fått klamydia
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
4 957
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 644
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 871
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 022
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Trött och arg
  • Strejk
  • Snorklingstråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp