Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag och borås har sagt att vi kan ses varann söndag men av olika skäl har vi bara fått till det en gång. När vi träffades kort måndagen för 1,5 vecka sedan så tyckte vi att nästa söndag blir det av men så har jag inte hört något sedan dess..

Fick dessutom andra planer idag så skrev och dubbelkollade att det inte blir av och fick svaret: Nej, det blir inte så (att vi ses). Frågade om det gäller framöver också och antar att det kommer bli ett jakande svar.

Det gör mig faktiskt lite ledsen. Vi klickade trots allt bra och när vi sågs var det väldigt trevligt. Jag har inte stött på någon annan det känns så med. Samtidigt är jag lite besviken för han kunde väl varit rak och säga det direkt istället för att jag ska måste fråga.

Just ja, är glad att jag fick västen han köpte åt mig när vi sågs sist. Haft det lite på känn och känns skönt att inte behöva träffa honom mer för att lämna över saker.

Det är SÅ irriterande att man måste dra ut folk att dom inte vill ses. Alltså även om man såklart fattar det så vill man ju endå ha det svart på vitt, och tycker inte man ska behöva fråga! Man känner ju när dom är ”på väg bort”, tala ur skägget bara istället där och då!
 
Där kanske du har ditt resesällskap! :up::)

Vi har faktist pratat om det! :o Inte så att vi sa att ”i sensommar ska vi ut och resa tillsammans” utan det var väll mer att vi diskuterade att vi längtade till sommaren, och hoppades att det skulle bli en fin sommar i år, och jag nämde då att jag brukar alltid säkra upp med en vecka utomlands oavsett, för jag tycker om att komma iväg och bara vara liksom. Då kontrade han med att han också ville iväg, och då kläcker jag att ”vi kanske ska sällskapa då då om vi fortfarande hänger med varandra?” :o:p

Han var absolut med på det iallafall! :up:

Han är speciell alltså. Brukar INTE ha så här lätt att prata med andra människor irl, och med han så känns det inte ens det minsta stelt eller obehagligt. Det känns bara självklart på något sätt! Och så känner jag INTE om många, har fortfarande svårt att prata med kollegorna som jobbat 2,4 och 5 år tex. 🙈😂

Har mina 3,4 vänner och morsan jag är helt lugn med, resten av dom jag umgås/pratar med tycker jag alltid det känns lite jobbigt, trots att vi känt varandra i ÅR! Men med den här människan bara flyter det på med!

Sen är det ju inte säkert det blir kärlek av det, men absolut så pirrar det till lite i magen när han skriver. 🙈 Går på den och den övriga magkänslan, och det känns toppen än så länge, och fortsätter det så här så kommer jag defintivt vilja resa med honom i sensommar! :banana:
 
Vi har faktist pratat om det! :o Inte så att vi sa att ”i sensommar ska vi ut och resa tillsammans” utan det var väll mer att vi diskuterade att vi längtade till sommaren, och hoppades att det skulle bli en fin sommar i år, och jag nämde då att jag brukar alltid säkra upp med en vecka utomlands oavsett, för jag tycker om att komma iväg och bara vara liksom. Då kontrade han med att han också ville iväg, och då kläcker jag att ”vi kanske ska sällskapa då då om vi fortfarande hänger med varandra?” :o:p

Han var absolut med på det iallafall! :up:

Han är speciell alltså. Brukar INTE ha så här lätt att prata med andra människor irl, och med han så känns det inte ens det minsta stelt eller obehagligt. Det känns bara självklart på något sätt! Och så känner jag INTE om många, har fortfarande svårt att prata med kollegorna som jobbat 2,4 och 5 år tex. 🙈😂

Har mina 3,4 vänner och morsan jag är helt lugn med, resten av dom jag umgås/pratar med tycker jag alltid det känns lite jobbigt, trots att vi känt varandra i ÅR! Men med den här människan bara flyter det på med!

Sen är det ju inte säkert det blir kärlek av det, men absolut så pirrar det till lite i magen när han skriver. 🙈 Går på den och den övriga magkänslan, och det känns toppen än så länge, och fortsätter det så här så kommer jag defintivt vilja resa med honom i sensommar! :banana:
Åh så fint! :D
 
JDet va första natten han sov hos mig och det va mysigt. Har dock problem att sova i samma säng med någon så sov knappt nåt. Jag hoppas det blir bättre med tiden för kan inte jobba dödstrött.

Det har jag jämt problem med i början, speciellt om det är trångt jag kan inte sova för nära någon plus att jag har svårt att slappna av så mycket i början att jag lyckas sova.
 
Det är SÅ irriterande att man måste dra ut folk att dom inte vill ses. Alltså även om man såklart fattar det så vill man ju endå ha det svart på vitt, och tycker inte man ska behöva fråga! Man känner ju när dom är ”på väg bort”, tala ur skägget bara istället där och då!
Men ja, helst om de sista man sagt är att vad som än händer tänker jag träffa dig på Söndag. Menar självklart får man ändra sig, men det kan ju vara schysst att säga det om den andra faktiskt tar det som att ni ska ses.

Han har fortfarande inte svarat på mitt mess om han inte vill ses alls mer och ärligt talat trodde jag mer om honom. Så nu känner jag väl att jag oavsett inte vill ses (tyvärr gör det ändå lite ont också).
 
Träffade den brasilianska killen igår, känns ändå som att han är vettig och att vi har liknande värderingar. Men hur mycket attraktion det finns från mitt håll är svårt att säga än. Men jag faller ju aldrig pladask för någon, inte gjort hittills iaf.
Men även om jag släppt danskillen nu, vi har inte hörts alls på över en månad, så var (är ?) min attraktion till honom betydligt större än vad den är för den brasilianska killen.

Vet heller inte om han bara vill ha sex (vet inte vad jag själv vill heller :p) och jag har lite konflikterande känslor när det kommer till det. Typ jag kan ha sex men vill isf inte ligga och mysa efter, jag kan nog uppfattas som lite kall ibland :o.
 
Jag upptäckte, till min förvåning, att jag verkligen gillar att sova tillsammans med någon. Jag som aldrig gillat närkontakt :rofl: Jag sitter och försöker spåna lite över hur vi ska sova om han lyckas ta sig hit i sommar. Min säng är 70cm bred, så sist fick vi ge upp och sova på golvet :angel: Det funkade bra någon natt men skulle nog inte vara trevligt efter en vecka, hehe.

Förövrigt så letar jag ständigt efter flygbiljetter. Satan så dyrt det är bara för att det är sommar! Andra tider kan jag hitta resor för typ 2800kr tur och retur, nu ligger de på nästan det dubbla. Ännu dyrare är det från hans håll :( Så typiskt att jag skulle träffa någon I just usa och inte någonstans i Europa dit jag bara hade kunnat ta tåget. Men jag gillar honom så himla mycket.
 
Men ja, helst om de sista man sagt är att vad som än händer tänker jag träffa dig på Söndag. Menar självklart får man ändra sig, men det kan ju vara schysst att säga det om den andra faktiskt tar det som att ni ska ses.

Han har fortfarande inte svarat på mitt mess om han inte vill ses alls mer och ärligt talat trodde jag mer om honom. Så nu känner jag väl att jag oavsett inte vill ses (tyvärr gör det ändå lite ont också).
Sånt är aldrig kul, men har man setts så tycker jag att man ändå kan säga att man inte är intresserad av att ses mer om så är fallet.
 
Jag upptäckte, till min förvåning, att jag verkligen gillar att sova tillsammans med någon. Jag som aldrig gillat närkontakt :rofl: Jag sitter och försöker spåna lite över hur vi ska sova om han lyckas ta sig hit i sommar. Min säng är 70cm bred, så sist fick vi ge upp och sova på golvet :angel: Det funkade bra någon natt men skulle nog inte vara trevligt efter en vecka, hehe.

70 cm :p jag tycker det blir trångt på 120 cm! Jag kan gilla att somna med någon om det är någon jag lärt känna så att jag faktiskt kan somna. Men just sov biten gör jag gärna själv eller utan närkontakt, jag rör nog ganaska mycket på mig och är väldigt lättväckt.
 
70 cm :p jag tycker det blir trångt på 120 cm! Jag kan gilla att somna med någon om det är någon jag lärt känna så att jag faktiskt kan somna. Men just sov biten gör jag gärna själv eller utan närkontakt, jag rör nog ganaska mycket på mig och är väldigt lättväckt.

70 cm känns väldigt smalt 😅
Jag har 105, ligger alltid längst ut på kanten och sover som en död, rör mig knappt alls.
Men vill ändå sova själv, oavsett hur mycket plats det finns 😁
 
70 cm :p jag tycker det blir trångt på 120 cm! Jag kan gilla att somna med någon om det är någon jag lärt känna så att jag faktiskt kan somna. Men just sov biten gör jag gärna själv eller utan närkontakt, jag rör nog ganaska mycket på mig och är väldigt lättväckt.

Hehe ja, den är verkligen jättesmal. Låg historia kort så drömde jag alltid om den sängen som barn men den var för dyr för att jag skulle kunna få den. Så när jag blev vuxen insåg jag plötsligt att inget stoppade mig från att skaffa den längre.. Så det gjorde jag :D Funkar bra för mig men är inte riktigt optimal för två haha
 
70 cm känns väldigt smalt 😅
Jag har 105, ligger alltid längst ut på kanten och sover som en död, rör mig knappt alls.
Men vill ändå sova själv, oavsett hur mycket plats det finns 😁
För mig brukar det sluta med att jag antingen trycker upp mig själv mot väggen eller håller på att ramla ur sängen, vill gärna inte ha för mycket hudkontakt så det blir varmt när man sover :p
 
Det har jag jämt problem med i början, speciellt om det är trångt jag kan inte sova för nära någon plus att jag har svårt att slappna av så mycket i början att jag lyckas sova.

Det är en stor säng och vi sover i varsin ända för att kunna sova bra. Jag fattar inte vad mitt problem är då, särskilt när det är i min säng? Jag sover som jag brukar bara att det ligger en kille jag dejtar på andra sidan. Jag har inga problem att sova såhär med kompisar konstigt nog :confused:. Men kanske är som du säger att man inte slappnar av.
 
För mig brukar det sluta med att jag antingen trycker upp mig själv mot väggen eller håller på att ramla ur sängen, vill gärna inte ha för mycket hudkontakt så det blir varmt när man sover :p
Haha hoppas att du inte träffar någon som jag! Först är jag en igel som ligger alldeles för nära och sen snor jag allt täcke. Finns det två täcken så tar jag båda två :o. Jag är FÖR avslappnad och sover som en gris.
 
Hehe ja, den är verkligen jättesmal. Låg historia kort så drömde jag alltid om den sängen som barn men den var för dyr för att jag skulle kunna få den. Så när jag blev vuxen insåg jag plötsligt att inget stoppade mig från att skaffa den längre.. Så det gjorde jag :D Funkar bra för mig men är inte riktigt optimal för två haha
Alltså bild är ju nästan ett måste nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
4 925
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 636
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 858
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
9 978
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp