Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Drabbades av en plötslig enormt stark övergivenhetskänsla. Varit singel i snart 2,5 år, knappt dejtat under tiden pga haft en stabil kk. Men inte längre.

Så startade Tinder. Mår nog ännu sämre nu. Fattar verkligen inte hur folk lyckas ha förhållande konstant? Liksom max en vecka så har dom en ny? Själv hittat jag ju inte ens en dejt i halvåret:meh:
 
Vem behöver tinder och hp när man har dessa? :love: :love: :love:

34689


Nypremiär för bana imorgon, både längtar och är så sjukt nervös.

Rent teoretiskt borde jag har världens läge att stöta på en trevlig singelkille imorgon, men jag misstänker mina chanser minskar något iom att jag har ex-maken med som "depå/meck/alltiallo-hjälp" :cautious::laugh:
 
Vem behöver tinder och hp när man har dessa? :love: :love: :love:

Visa bifogad fil 34689

Nypremiär för bana imorgon, både längtar och är så sjukt nervös.

Rent teoretiskt borde jag har världens läge att stöta på en trevlig singelkille imorgon, men jag misstänker mina chanser minskar något iom att jag har ex-maken med som "depå/meck/alltiallo-hjälp" :cautious::laugh:
Var ska du köra någonstans?
 
Drabbades av en plötslig enormt stark övergivenhetskänsla. Varit singel i snart 2,5 år, knappt dejtat under tiden pga haft en stabil kk. Men inte längre.

Så startade Tinder. Mår nog ännu sämre nu. Fattar verkligen inte hur folk lyckas ha förhållande konstant? Liksom max en vecka så har dom en ny? Själv hittat jag ju inte ens en dejt i halvåret:meh:
Jag fattar inte heller. Men varit singel i 12 år. :o Dejtat mycket sporadiskt. Haft någon fling här och där. Varit en total ice queen i perioder. Under alla dessa tolv år fram till han jag dejtar nu var det nog bara en ny person i livet som verkligen fångade intresse och det var sådär så att andra kände av att oj- är det något mellan er? Men vi förblev kompisar för att han hade sambo.

Då blir även jag lite bitter när vänner hittar folk på löpande band... :D
 
Träffade några av norrlänningens vänner i helgen, vilket var trevligt. Men känner att det går snabbt och vet inte riktigt vad jag känner, har sagt nej flera ggr den här veckan när han frågat om att ses. Han har saknat mig i veckan, jag känner väl inte riktigt samma.
På papperet har vi mycket gemensamt, men växlar mellan känslan av att han skulle kunna ses varje ledig stund och att han träffar mig nog mycket för att han vill ha sex med någon. Yes för i sängen är enda tillfällena jag fått "komplimanger", inser att det är så det ligger till nu först när jag skriver det... :confused: .
Jag tycke ju att vi klickade så bra första gångerna vi sågs, men känner inte att det finns något djup i relationen.
 
Lite update från mig;

Eftersom jag hastigt och lustigt fick för mig att jag skulle cykla Cykelvasan 30 idag (i mål nu, det gick bra!😀✌) så ska jag inte träffa Sten, utan nu ska jag vila mig resten av dan 🤣
Men, ska höra om han kan/vill imorrn...

Jag och Versen har avancerat och pratar nu på messenger, han verkar vettig! Inte sagt nåt om att ses än, men lär väl höra snart... :) Han bor inte lika nära som Sten, men inte särskilt långt bort med tåg/buss heller så :).
 
Jag fattar inte heller. Men varit singel i 12 år. :o Dejtat mycket sporadiskt. Haft någon fling här och där. Varit en total ice queen i perioder. Under alla dessa tolv år fram till han jag dejtar nu var det nog bara en ny person i livet som verkligen fångade intresse och det var sådär så att andra kände av att oj- är det något mellan er? Men vi förblev kompisar för att han hade sambo.

Då blir även jag lite bitter när vänner hittar folk på löpande band... :D

Ja jag fattar verkligen inte hur det går till?!? Eller har dessa människor ett helt otroligt öppet sinne och en enorm anpassningsförmåga? För vissa jag känner hittar ju lämpligt nog sin nya kärlek för 5 gången i samma lilla stad. Känns ju helt orimligt att alla love of my lofe skulle befinna sig just där;)
 
Lite update från mig;

Eftersom jag hastigt och lustigt fick för mig att jag skulle cykla Cykelvasan 30 idag (i mål nu, det gick bra!😀✌) så ska jag inte träffa Sten, utan nu ska jag vila mig resten av dan 🤣
Men, ska höra om han kan/vill imorrn...

Jag och Versen har avancerat och pratar nu på messenger, han verkar vettig! Inte sagt nåt om att ses än, men lär väl höra snart... :) Han bor inte lika nära som Sten, men inte särskilt långt bort med tåg/buss heller så :).

Att jag inte viste det innan att du skulle cykla vasan, för isf hadde jag gett dig ett startnummer att flirta med...min bror :p
 
Räknar ner till Tisdag när klättraren kommer. Han är mums :d och verkar vara en go kille.

Chattar samtidigt på med två till på mer "lära kännabasis"
Den ena, kan kalla honom S, har allt rätt på "papperet" och skriver väl osv men det lyfter inte riktigt. Humorn saknas. Lägger nog snart ner det.

Den andra, kan kalla honom "Musikern" (fritidsmusiker) har urskön humor och också många "rätt på papperet". Han är riktigt, riktigt kul att chatta med. Han vill jag veta mer om :)

Min KK/vän M hör av sig flera ggr varje dag. Han är rar. Men bor ack så långt borta....
 
Jag skulle ju inte få träffa dejten på länge pga att vi bägge hade annat planerat sen länge. Mina planer gick dock åt helvete pga blev supersjuk. Fått halsflussen från helvetet (insåg att jag nog var sjuk och att det ev var halsfluss på kvällen förra fredagen) och trots antibiotika sen i måndags är jag fortfarande rätt sjuk. Varit hos läkaren igen så allt är i sin ordning med det med tanke på hur rejäl infektion jag hade.... men nu börjar jag inse att det kommer dröja minst några dagar till tills jag får träffa dejten. Och det känns sååååååå tråkigt. :(

Men dels känner jag inte alls för att träffas om jag inte mår ytterligare lite bättre, dels gäller tydligen inte det vanliga ”ca 2 dagar på antibiotika så är man smittfri”.... :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp