Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ikväll ska jag träffa Sten :). Han skulle kolla till sin båt (spännande, eka eller lyxkryssare?🤔😆) så jag ska hänga med o så ska vi ta lite picknick med oss :).

Kom precis hem... mysig kväll! Hångel blev det, som stannade vid det eftersom jag inte ville gå längre (ikv). Vi pratade sex istället, vilket jag ju som jag skrivit innan tycker är så skönt när det känns naturligt att prata om! S c o r e !!
 
Jag tror jag fortfarande/igen har varma känslor för en kille jag träffade lite för några år sedan. Vi sågs nyligen ute och det känns som det är något mellan oss, men jag vet att jag inte är hans typ, så det kommer inte bli något mer än vänskap. Så typiskt att man alltid ska bli intresserad av de som inte är intresserade tillbaka.
 
Jag tror jag fortfarande/igen har varma känslor för en kille jag träffade lite för några år sedan. Vi sågs nyligen ute och det känns som det är något mellan oss, men jag vet att jag inte är hans typ, så det kommer inte bli något mer än vänskap. Så typiskt att man alltid ska bli intresserad av de som inte är intresserade tillbaka.
Ja eller hur :(
 
Jag tror jag fortfarande/igen har varma känslor för en kille jag träffade lite för några år sedan. Vi sågs nyligen ute och det känns som det är något mellan oss, men jag vet att jag inte är hans typ, så det kommer inte bli något mer än vänskap. Så typiskt att man alltid ska bli intresserad av de som inte är intresserade tillbaka.

Vet du att han kommer låta det stå i vägen? Att du inte är hans typ?
 
Jag mår äntligen bättre efter halsflussen som måste innehållit all dålig karma jag samlat på mig det sista.

Så idag lämnar jag mamma o pappa o åker hem, via dejten. :love:
Känner dock att penicillinet nog tillslut tagit ut sin rätt på balansen i underlivet så tänker nog avstå ligg för att inte riskera att det blossar upp på riktigt. Orkar icke ha full on svamp!
 
Och båten då, hur stor? :D
:rofl: :rofl: Trodde vi kommit tillbaka till de gamla goda tiderna med de sjukaste omskrivningarna :angel:

Jag tror jag fortfarande/igen har varma känslor för en kille jag träffade lite för några år sedan. Vi sågs nyligen ute och det känns som det är något mellan oss, men jag vet att jag inte är hans typ, så det kommer inte bli något mer än vänskap. Så typiskt att man alltid ska bli intresserad av de som inte är intresserade tillbaka.
Åh, jag vet precis vad du menar! Blev ju småkär i en kompis kompis i vintras, och där var det inte heller besvarat mer än som flört (vi kunde prata om det, tack och lov), men då vi domsaga har gemensamma vänner så träffas vi ibland. Det hugger alltid till lite då :(
 
Jag mår äntligen bättre efter halsflussen som måste innehållit all dålig karma jag samlat på mig det sista.

Så idag lämnar jag mamma o pappa o åker hem, via dejten. :love:
Känner dock att penicillinet nog tillslut tagit ut sin rätt på balansen i underlivet så tänker nog avstå ligg för att inte riskera att det blossar upp på riktigt. Orkar icke ha full on svamp!

Det värsta med penicillin 😒
Jag fick halsfluss, svamp, halsfluss igen och ännu mera svamp. Kändes som never ending story. Hoppas ditt håller sig i schack!

V är mera hemtjänst än pojkvän just nu.
Jag lyckades trampa in en stor, rostig jävla spik i foten igår.
Kändes okej först och jag kunde avsluta det jag höll på bortsett att hela skon var fylld med blod.
Fick mer och mer ont under dagen och fick tillslut en tid på jourcentralen.
V fick köra dit mig, även gå promenad med Ruben, ta hand om min tvätt som jag påbörjade innan stallet, bädda sängen osv.

Idag kan jag gå om än väldigt dåligt och långsamt så han får gå en vända med Ruben sen och sköta markservicen idag också.
 
Det värsta med penicillin 😒
Jag fick halsfluss, svamp, halsfluss igen och ännu mera svamp. Kändes som never ending story. Hoppas ditt håller sig i schack!

V är mera hemtjänst än pojkvän just nu.
Jag lyckades trampa in en stor, rostig jävla spik i foten igår.
Kändes okej först och jag kunde avsluta det jag höll på bortsett att hela skon var fylld med blod.
Fick mer och mer ont under dagen och fick tillslut en tid på jourcentralen.
V fick köra dit mig, även gå promenad med Ruben, ta hand om min tvätt som jag påbörjade innan stallet, bädda sängen osv.

Idag kan jag gå om än väldigt dåligt och långsamt så han får gå en vända med Ruben sen och sköta markservicen idag också.

Ja. Hoppas jag med. Jag har klarat mig förr och det har inte brutit ut än så att säga, det är också sista dagen på kuren imorgon. Så peppar peppar och så håller jag mina tummar som bara fan!!!!!!

Men du sin stackare- AJ!!! Skönt att ändå ha V till hjälp!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp