Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hotell bokad i Kristianstad den 24/8 med Gekås tjejen. Saker att göra i närheten? något tips uppskattas.

I Åhus (ca 15-20 min med bil) finns Absolut Home som verkar kul och ha en bra restaurang! (Absolut Vodka som har museum med guidad tur där man får blanda sin egen drink). Har inte varit där själv men vi var nära på att åka dit i somras
 
Alltså, hur lär man känna någon? Jag är helt låst och innesluten i detta sammanhang. Har träffat en otroligt fin kille, men jag vet inte hur jag ska hålla hans intresse vid liv (well, han är mer förälskad än jag, så något gör jag väl rätt). Det är bara det att jag i många sammanhang blir helt tyst och har svårt att prata om saker. I min vänskapskrets är jag den som syns och hörs mest, många gånger.
 
Blä. Ångrar liiitegrann att jag skrev till Sten att jag inte hade tid o ses innan jag åker på lör. Blev en lugn kväll hemma ikv, så tid hade jag haft.

Men, samtidigt tror jag det är bra för mig att landa lite i vad jag vill... men hade vart mysigt o bara ligga tätt intill o se en film
.. 😊...
 
Hotell bokad i Kristianstad den 24/8 med Gekås tjejen. Saker att göra i närheten? något tips uppskattas.
Åhus är supermysigt att gå omkring i, speciellt vid hamnen, och ni får inte missa att köpa glass ifrån glassbåten om ni är där:D Även åhusbryggan är mysig att vara vid, tyvärr så är det antagligen för kallt för att bada när ni är där men det finns en resturang där med jättegoda pizzor och pastarätter.
 
Hur har du "lyckats"? Känns svårt att ens få igång en konversation... Som att det går 100 matchningar per ens påbörja konversation ;)

Ingen aning! Men jag brukar fråga rätt snabbt om vi ska ses. Jag är inte så mycket för att hålla på och chatta.

Kan det ha något att göra med vad man söker kanske? Jag är rätt tydlig med att jag söker sex och får den typen av matcher också då såklart. Kanske blir mer snabba puckar än om man skriver att man söker seriöst eller så. Det kanske blir en större grej då att ta kontakt eller att ses.

Ibland är det de som skrivit först, ibland jag.

Sen har jag ju också haft matchningar där jag börjat skriva men den andra tagit bort matchningen utan att ens svara, eller där man chattat lite men de slutat svara helt plötsligt.
 
Ska träffa N ikväll :) oklart vad vi ska göra, han kommer ha jobbat 16 timmar iallafall. Så får se hur pigg han är 😅

Vi kikade lite gamla avsnitt av "halv åtta hos mig" igen, låg, kollade avsnitt och låg igen.

Innan vi skulle sova så gjorde han ost och marmeladtoast åt mig då han tycker jag äter så lite 🙄
Nu hoppas jag att han slutar tidigare fredag och inte jobbar helg så vi kan hitta på något vettigt!
 
Vad vill ni ha "avklarat" innan ni träffar någon? Om ni inte måste sålla hårt pga många som är intressanta?

Jag behöver inte veta särskilt mycket innan jag träffar någon. Träffas gärna fort, innan jag byggt upp en ev felaktig bild av personen. Men träffas alltid på allmän plats första gången.
Och jag vill ju ha skrivit lite iaf så jag märker lite hur personen uttrycker sig.
 
Vad vill ni ha "avklarat" innan ni träffar någon? Om ni inte måste sålla hårt pga många som är intressanta?

Brukar inte avklara något specielt innan jag träffar folk. Den jag skrivit minst med och som blev en riktig kul dejt gick samtalet typ såhär:

Honom: (första kontakten) "Jag dansar mera än de flesta"
Jag: "kul, ska du ut och dansa ikväll?"
"Ja, träffas?"
"Gärna, vart ska du?"
💃🕺

Annars så är det väl den vanliga frågan jag hatar att få "vad söker du på Tinder?"... men kan ju vara bra att kolla av att man söker ungefär det samma. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp