Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ser det också så att han inte vill stöta sig med "vulgärt" språk om han är mer rak på sak. Det kan vara svårt att veta när det är ok att prata klarspråk eller ok att närma sig sexuellt med en ny kontakt. det kan slå mycket fel.

Han var väldigt "rak på sak" förr (och vi hade sex) så jag tror inte han är den som skäms för sig. Jag tror bara han vill låta "gullig" :cautious:

Diskussionen blev rätt kul. Appropå svaren man kan få när man inte ställer frågor i klartext.

Han: Hoppas frågan är ok. Vill du mysa igen så säg till.
Jag: Frågan är ok. Det ska jag.
Han: Vad menar du? Att du ska säga till om du vill kela?
Jag: Ja. Om jag vill kela lite.
Han: kela är mysigt.
Han: Föresten, vad menar du med kela?

Öh....var väl han som började yra om mys och kel. Vet han inte själv vad han menar :confused:
 
Fick svar från E till slut och ja, det var som jag misstänkte. Han var inte intresserad av att ses mer, och jag kan inte säga att jag är särskilt ledsen över det :angel: för...

Var ju på dejt igår med Ingenjören! Och det var jättemysigt! Vi lagade (eller nej han lagade, jag satt bredvid och drack vin :D) en gudomligt god svamppasta och åt den i trädgården. Samtalen flöt på bra, vi pratade om allt möjligt. Sen gick vi upp till mig igen och satt i soffan och lyssnade på 60-talsmusik alldeles för länge. Han missade sista bussen hem och fick sova över.

Han blir mer och mer intressant! Vi skrattar sjukt mkt, och är lika envisa och nördiga båda två :D och vi har det väldigt mysigt ihop! Är tydligen väldigt svag för män som vill hålla handen när man sitter och håller om varandra och snackar om allt möjligt i soffan :p

Åh, så mysigt!

Han var väldigt "rak på sak" förr (och vi hade sex) så jag tror inte han är den som skäms för sig. Jag tror bara han vill låta "gullig" :cautious:

Diskussionen blev rätt kul. Appropå svaren man kan få när man inte ställer frågor i klartext.

Han: Hoppas frågan är ok. Vill du mysa igen så säg till.
Jag: Frågan är ok. Det ska jag.
Han: Vad menar du? Att du ska säga till om du vill kela?
Jag: Ja. Om jag vill kela lite.
Han: kela är mysigt.
Han: Föresten, vad menar du med kela?

Öh....var väl han som började yra om mys och kel. Vet han inte själv vad han menar :confused:

Haha!! Ja, varför inte bara tala klarspråk ^^. Jag tycker "ligga" är ett alldeles fantastiskt ord att använda. Det är inte vulgärt, men de allra flesta förstår väl vad man menar. "Ha sex" är väl ännu mer rakt på sak, men funkar det också. Så finns det ett ord på k som jag aldrig skulle använda, alldeles för "rått" och vulgärt för min smak. Men, som sagt, tur då att det finns alldeles utmärkta andra ord att använda. :)
 
Det kan betyda vad som helst, men gissningsvis var kompisen nyfiken på dig på ett eller annat vis. När jag träffar någon som jag tycker är intressant har jag ofta svårt att låta bli att titta på den.
Träffat honom tidigare några ggr så jag är inte ny för honom på så sätt.
 
Jag kunde bara inte låta bli att svara på hans fråga :angel:

Jag: "tja kela är väl när man kramas och pussas lite"
Han: "ja, jo men jag hoppas på mer ;)"
Jag: "givetvis kan vi sitta och prata och umgås också"

:devil:
 
Han var väldigt "rak på sak" förr (och vi hade sex) så jag tror inte han är den som skäms för sig. Jag tror bara han vill låta "gullig" :cautious:

Diskussionen blev rätt kul. Appropå svaren man kan få när man inte ställer frågor i klartext.

Han: Hoppas frågan är ok. Vill du mysa igen så säg till.
Jag: Frågan är ok. Det ska jag.
Han: Vad menar du? Att du ska säga till om du vill kela?
Jag: Ja. Om jag vill kela lite.
Han: kela är mysigt.
Han: Föresten, vad menar du med kela?

Öh....var väl han som började yra om mys och kel. Vet han inte själv vad han menar :confused:
Då får han klara sig själv!
 
Han var väldigt "rak på sak" förr (och vi hade sex) så jag tror inte han är den som skäms för sig. Jag tror bara han vill låta "gullig" :cautious:

Diskussionen blev rätt kul. Appropå svaren man kan få när man inte ställer frågor i klartext.

Han: Hoppas frågan är ok. Vill du mysa igen så säg till.
Jag: Frågan är ok. Det ska jag.
Han: Vad menar du? Att du ska säga till om du vill kela?
Jag: Ja. Om jag vill kela lite.
Han: kela är mysigt.
Han: Föresten, vad menar du med kela?

Öh....var väl han som började yra om mys och kel. Vet han inte själv vad han menar :confused:

Gud vad roligt!
 
35755


Det går bra nu. :cautious:
 
Men på riktigt, ska man känna sig hedrad eller typ tacksam av att någon vill sätta på en bara för att de är yngre än en själv :confused:
Jag avskyr ordet MILF. Ser det inte alls som en komplimang för att jag är "välbevarad" :mad::wtf:
Jag hade nog inte känt mig hedrad, visst är åldern bara en siffra men vill ju helst att folk ska attraheras av mig och inte att jag är äldre.. Och jag hade då inte sett ordet milf som en komplimang heller O_o :wtf:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 906
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 709
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 153
Senast: Whoever
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 626
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp