Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jahapp vad gör man nu då när man väntar på nästa dejt? :confused: Känner mig inte jättemotiverad att svajpa vidare på tinder. Svarade några nya snubbar som skrivit, men det känns lite halvhjärtat sådär.

Hittills har jag shoppat, fikat och sökt jobb (utöver plugget då), men ... gaaah känns ju som en evighet tills tisdag! :cautious: Är till och med så töntig att jag går in på hans tinderprofil ibland och tittar på hans bilder för att han är så söt. Haha gud jag måste göra något åt detta :rofl:

Men gud, jag är exakt där du är! :o

Jag och Musikern har smsat av och till under dagen och kvällen. Även när jag var ute på AW med vänner.
Jag får erkänna att jag är lite sådådär småpirrig i honom. Så har jag inte känt för nån sen jag träffade maken. Men denna killen har något extra...älskar hans humor :love:
När jag kom hem ikväll och vi fortfarande höll på att messa varandra så tog jag mod till mig och ringde honom. Vi tjötade ca 1 timme. Ett jättebra snack. Han ger lagoma komplimanger. Inget sliskigt smicker men ändå det där som....lyfter en.

Fånflinar nu här hemma i soffan 🙈
 
Jahapp vad gör man nu då när man väntar på nästa dejt? :confused: Känner mig inte jättemotiverad att svajpa vidare på tinder. Svarade några nya snubbar som skrivit, men det känns lite halvhjärtat sådär.

Hittills har jag shoppat, fikat och sökt jobb (utöver plugget då), men ... gaaah känns ju som en evighet tills tisdag! :cautious: Är till och med så töntig att jag går in på hans tinderprofil ibland och tittar på hans bilder för att han är så söt. Haha gud jag måste göra något åt detta :rofl:

EMBRACE IT 😍😁

Jag träffade V i veckan. Alltså the date of @Bison. (utelämnar Ruben 😍 och Molnis 😍 eftersom @Tassetass håller oss hårt 😁😁😁). Han platsar absolut i gänget. Vi är typ tre vänner. Ingen av oss två här i Skåne presenterade oss för honom. Den de bodde hos i två nätter (och som red med Bison på träningarna) visste han tydligen inte ens vem det var när de åkte hem 😁 Jag gav honom en bulle första dagen samtidigt som jag klämde mig i Bisons bildörr. Den nivån av social kompetens besitter vi här 😂
 
Ska träffa min senaste Tinderkille på söndag. Vad är kortaste möjlighet att träffa någon? Förslag? Jag tycker inte om att ses lång tid alls första gången 😑

I morgon är helt vigd åt min feministgrupp. En tjej ska följa med till stallet på fm o sedan ska vi ha spelkväll hos henne på kvällen. Ska bli sjult najs!
 
Vi hade det jättebra i skåne, tio timmar i bil och bo på väldigt liten yta utan minsta gruff, check på den 😁
Som @the_connemara skrev så är vi tre sociala genier och det passar V, han gillar inte folk som ska prata hål i huvudet om allt och inget. Har man inget vettigt att säga kan man vara tyst, helt min melodi, avskyr verkligen småprat. På det planet passar vi verkligen tillsammans.

Kommer kännas lite konstigt att ses tre, fyra kvällar i veckan istället för nästan varje dag som vi gjort de senaste fyra veckorna. En fördel med att jag har bytt tränare är att jag bara rider på dagtid, det frigör mycket tid som vi kan ses istället.
 
Alltså, nu har jag verkligen tappat tålamodet med män.

Man, 54 år:
"Vad vacker du är 😘"

Jag:
"Du är alldeles för gammal för mig."

Man, 54 år:
"Ålder är bara en siffra 😉"

Jag:
"Okej, då faller det på punkt nummer 2: Du är för ful"


/Irriterad på män som skriver trots att de inte alls stämmer in på det jag söker.
 
Jag är på väg till min dejt nu...

Vi kan kalla honom jag ska träffa Mr. Perfect, tror jag. Han är lite som Ken i Barbie - hög, mörk, vältränad, skitsnygg, bra jobb, gillar djur, springer upp på fjälltoppar på sin fritid, ja ni fattar poängen... Och han letar givetvis den Perfekta Tjejen. :p Dvs en framtida Fru Perfect. No pressure, liksom. :nailbiting:

Jag tänkte ju först att en sushidejt låt lite lagom avslappnad, men nu blir det på en relativt "fin" sushiplats, klockan 20 på en lördagskväll, känns inte alls avslappnad längre! :o Så nu håller jag tummarna att det går att få vin till maten så jag slipper vara helt nykter.....! 😅

Mest sannolikt kommer detta gå rakt åt skogen, men jag ska försöka ha kul och njuta av det så länge som möjligt iaf! :love:


Måste berätta en lite rolig sak: Innan vi bestämde ang dejten, så fick jag ett mess från bästis med "Du ska på dejt med Mr. Perfect på lördag". Så gick det knappt en minut, innan han skickade: "Sushi lördag?" 😂
Förhoppningsvis kan hon uppdatera mig ang hur det går sedan med, hon lär väl få veta om han gillar mig eller inte så jag slipper leva i ovisshet allt för länge.... :angel:
 
Jag är på väg till min dejt nu...

Vi kan kalla honom jag ska träffa Mr. Perfect, tror jag. Han är lite som Ken i Barbie - hög, mörk, vältränad, skitsnygg, bra jobb, gillar djur, springer upp på fjälltoppar på sin fritid, ja ni fattar poängen... Och han letar givetvis den Perfekta Tjejen. :p Dvs en framtida Fru Perfect. No pressure, liksom. :nailbiting:

Jag tänkte ju först att en sushidejt låt lite lagom avslappnad, men nu blir det på en relativt "fin" sushiplats, klockan 20 på en lördagskväll, känns inte alls avslappnad längre! :o Så nu håller jag tummarna att det går att få vin till maten så jag slipper vara helt nykter.....! 😅

Mest sannolikt kommer detta gå rakt åt skogen, men jag ska försöka ha kul och njuta av det så länge som möjligt iaf! :love:


Måste berätta en lite rolig sak: Innan vi bestämde ang dejten, så fick jag ett mess från bästis med "Du ska på dejt med Mr. Perfect på lördag". Så gick det knappt en minut, innan han skickade: "Sushi lördag?" 😂
Förhoppningsvis kan hon uppdatera mig ang hur det går sedan med, hon lär väl få veta om han gillar mig eller inte så jag slipper leva i ovisshet allt för länge.... :angel:

Spännande! Du får uppdatera oss om han kändes perfekt också :p
 
Varit på min andra spelkväll med feministgruppen. Lite färre folk och en ny denna gången. Kände mig enbart glad o peppad och sjukt lugn för att vara mig, nöjd 😁 Hade supertrevligt, det är helt ovant för mig att inte enbart umgås med hästfolk och vi spelade bara frågesportspel idag (jag suger på det!) men vi spelar i lag i det är bara så jäkla najs! Så himla glad för detta.

I morgon bestämde jag att vi skulle promenera en liten runda i Tinderkillens by innan jag fortsätter vidare till stallet. Måste öva på hans namn tills dess, så dålig med namn som inte fastnar direkt. Känner mig inte alls nervös just nu men hoppas jag lyckas hålla tiden kort.

Appropå kontakt när man väl bestämt dejt. Vi har typ inte haft någon kontakt alls sedan vi bestämde för typ två veckor sedan att ses o han skjöt fram en vecka. Det känns så mycket bättre än med den förra jag hade mycket kontakt med o så fick vi inte ihop någon tid på typ 2 veckor men fortsatte chatta likadant.
 
Vi kan kalla honom jag ska träffa Mr. Perfect, tror jag. Han är lite som Ken i Barbie - hög, mörk, vältränad, skitsnygg, bra jobb, gillar djur, springer upp på fjälltoppar på sin fritid, ja ni fattar poängen... Och han letar givetvis den Perfekta Tjejen. :p Dvs en framtida Fru Perfect. No pressure, liksom. :nailbiting:

Sorry, men jag fnissade lite åt det här.
Men det är nog inte alla som tycker Mr Perfect är hög. :laugh:
/vet att du är från Norge och inte tar illa upp av det här
 
Alltså jag vill typ göra mig aktiv på messenger o försöka se när @sorbifolia var aktiv senast, är så nyfiken 😁 Är jag ensam tråden eller är vi fler???

Haha, åh men vad gulligt! (tror jag... eller stalkeraktigt 😅) Får uppdatera genast då. ;)

@Voff jag fick TYVÄRR inte känna på honom. :cautious:

Dejten var supertrevlig, lätt den bästa dejt jag varit på. Vi snackade typ non stop från jag kom in dörren tills restauranten stängdes, och ja de hade vin. :love: Lagom avslappnad och interessant konversation, kändes som vi klickade riktigt bra. Så allt kändes prima, helt tills vi gick ut från restauranten, och han bara - jaha, tar du tåget hem du då? Javel, hejdå, det var trevligt. En snabb kram, och så gick han, och jag bara "okej?" :cautious: Was that it, liksom? 😒

Så.... det gick väl typ som förväntat, han var nog lite out of my league. Menmen, det var värd ett försök iaf! Och det blev en kul och en trevlig kväll! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 278
Senast: Jahaja
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 851
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 603
Senast: Whoever
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
355
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Växtnäring
  • Betyg idrott högstadiet
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp