Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag återgår till ämnet dejting med att uppdatera om statusen med Musikern.

Det går såååå bra! Jag vågar knappt andas något om hur bra det känns av rädsla för att jinxa något!

Våra samtal är fantastiska. Äntligen får min hjärna den berikning den så länge törstat efter. Att karln är sjukt charmig, rar och respektfull gör det inte mindre lovande.
Jag har berättat för min vän/kk om Musikern och han blev glad för min skull och sa "kör hårt". Jag har sagt att jag vill att vi i nuläget enbart är vänner, inget flirtande medan jag ser vad detta med Musikern kan bli. Det hade jag inte behövt. Han kan reglerna vid dethär laget.

Känns som om jag missbrukar denna smilyn just nu men... 😍.
 
Ska nog träffa Ingenjören på tisdag! Vilket blir tredje tisdagen i rad i så fall :o Jag har velat fågelskåda vid havet i Malmö ett tag nu och han frågade om vi skulle göra det nu på tisdag då. Men vädret ska vara katastrofalt dåligt denna tisdagen med :meh: Så vi får se vad vi hittar på.

Spännande! Jag håller på Ingenjören! Hoppas på mer pirr där! :D
 
Åhhh, jag är fan knäpp!!! :banghead::laugh:

Jag har hittat ytterligare en snygging på jobb... Denna gången träffade jag honom redan i sommras, när han var med på vår sommarfest. Nu 1 sep började han jobba hos oss.
IDAG dök han upp på tinder. VARFÖR VARFÖR:arghh: Han kunde väl dykt upp för 1 månad sedan där, då hade jag utan att tveka dragit höger, för då hade jag alltid kunnat skylla på att jag inte känt igen honom. Men nu?
Nja. vet inte om jag vågar faktiskt...

Denna gången jobbar vi åtminstone inte tillsammans. Sitter i olika team, och kommer troligen aldrig jobba ihop. Men sitter på samma kontor - om än på olika sidor av det. Så träffas vi är det bara under lunchen, och inte ens alltid då...

Men ändå.
Jag måste vidga min syn utanför arbetet :D

(Men visst håller ni med om att inte dra höger på honom? Eller? Bättre att försöka prata med honom under luncherna de gånger vi ses? )

Håller helt med! Swipear nästan alltid nej på människor jag är intresserad av IRL. De vet ju redan att jag finns.
 
Åhhh, jag är fan knäpp!!! :banghead::laugh:

Jag har hittat ytterligare en snygging på jobb... Denna gången träffade jag honom redan i sommras, när han var med på vår sommarfest. Nu 1 sep började han jobba hos oss.
IDAG dök han upp på tinder. VARFÖR VARFÖR:arghh: Han kunde väl dykt upp för 1 månad sedan där, då hade jag utan att tveka dragit höger, för då hade jag alltid kunnat skylla på att jag inte känt igen honom. Men nu?
Nja. vet inte om jag vågar faktiskt...

Denna gången jobbar vi åtminstone inte tillsammans. Sitter i olika team, och kommer troligen aldrig jobba ihop. Men sitter på samma kontor - om än på olika sidor av det. Så träffas vi är det bara under lunchen, och inte ens alltid då...

Men ändå.
Jag måste vidga min syn utanför arbetet :D

(Men visst håller ni med om att inte dra höger på honom? Eller? Bättre att försöka prata med honom under luncherna de gånger vi ses? )

Klart du ska dra höger 😁😁😁
 
Åhhh, jag är fan knäpp!!! :banghead::laugh:

Jag har hittat ytterligare en snygging på jobb... Denna gången träffade jag honom redan i sommras, när han var med på vår sommarfest. Nu 1 sep började han jobba hos oss.
IDAG dök han upp på tinder. VARFÖR VARFÖR:arghh: Han kunde väl dykt upp för 1 månad sedan där, då hade jag utan att tveka dragit höger, för då hade jag alltid kunnat skylla på att jag inte känt igen honom. Men nu?
Nja. vet inte om jag vågar faktiskt...

Denna gången jobbar vi åtminstone inte tillsammans. Sitter i olika team, och kommer troligen aldrig jobba ihop. Men sitter på samma kontor - om än på olika sidor av det. Så träffas vi är det bara under lunchen, och inte ens alltid då...

Men ändå.
Jag måste vidga min syn utanför arbetet :D

(Men visst håller ni med om att inte dra höger på honom? Eller? Bättre att försöka prata med honom under luncherna de gånger vi ses? )
Jag är av åsikten att man skiter inte där man äter - alltså tycker jag inte att man ska ragga på kollegor :)
 
Snacka om att ha olika dealbreakers - amfetamin en endaste gång och jag lämnar, liksom. Jag har sett vad den skiten kan göra med en människa (rasera hela den där ordnade ekonomin och allt det sociala livet inklusive äktenskapet och relationen till sina barn, till exempel) och jag är inte intresserad av att umgås i kretsar där den substansen förekommer eller ses på med liberala ögon - aldrig!

Men så är jag ju också en sån där oambitiös människa som bor i hyreserätt! :D
Ja, tur att vi alla är olika. :) missbruk av amfetamin eller andra droger tycker jag själv är illa men det tycker jag å andra sidan om andra typer av missbruk också, spel, sex, alkohol, mat eller vad nu än kan vara.


För att återgå till tråden: Jag har smsat lite under dagen med killen jag träffade i helgen. Han kommer hit ikväll för en repris. :rofl:
 
Åhhh, jag är fan knäpp!!! :banghead::laugh:

Jag har hittat ytterligare en snygging på jobb... Denna gången träffade jag honom redan i sommras, när han var med på vår sommarfest. Nu 1 sep började han jobba hos oss.
IDAG dök han upp på tinder. VARFÖR VARFÖR:arghh: Han kunde väl dykt upp för 1 månad sedan där, då hade jag utan att tveka dragit höger, för då hade jag alltid kunnat skylla på att jag inte känt igen honom. Men nu?
Nja. vet inte om jag vågar faktiskt...

Denna gången jobbar vi åtminstone inte tillsammans. Sitter i olika team, och kommer troligen aldrig jobba ihop. Men sitter på samma kontor - om än på olika sidor av det. Så träffas vi är det bara under lunchen, och inte ens alltid då...

Men ändå.
Jag måste vidga min syn utanför arbetet :D

(Men visst håller ni med om att inte dra höger på honom? Eller? Bättre att försöka prata med honom under luncherna de gånger vi ses? )
Klart du ska svepa höger!
 
Jag har en liten orosklump i magen över att Kapet inte hörts av sedan i torsdags, så nu hörde jag av mig för någon timme sen. Hoppas på en trevlig update och inte bara jättekort svar när det väl kommer.
Fick en trevlig update och lite bilder nu. Kanske inte har belägg för att noja så mycket ändå.

Asså varför ska man hålla på å noja så mycket ?!? 🤣🤣 till viss del gillar jag det ju, det är lite bitterljuvt, men asså på riktigt.... skönt med svaret du fick :).

Ehm jodå så att... Sten gick just 😉. Jag började med att skriva om sex, kände det var kanske enklast och tja, som sagt han gick just och jag har numera några fler invigda möbler 😉🤣.
Nu ska jag försöka att inte analysera sönder detta!! Utan leva i nuet! Wish me luck!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 076
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 730
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 311
Senast: Whoever
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 731
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp