Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Asså varför ska man hålla på å noja så mycket ?!? 🤣🤣 till viss del gillar jag det ju, det är lite bitterljuvt, men asså på riktigt.... skönt med svaret du fick :).

Vad kul med Sten! Heja dig!

Nej jag förstår verkligen inte heller vad nojandet ska vara bra för. Jobbigt är vad det är! Men det är ju så himla påfrestande att inte veta vad den andra tänker och känner, och blir det då tyst liiite längre än vanligt så får man ju direkt stresspåslag. Jag hann börja tänka att jag kanske är för Kapet vad ”Den Ivrige” är för mig. :nailbiting:

Han har för övrigt varit helt tyst och stilla sedan jag sa att han var lite väl på. Jag tycker lite synd om honom. Han har antagligen också ett visst stresspåslag nu.
 
Senast ändrad:
Vad kul med Sten! Heja dig!

Nej jag förstår verkligen inte heller vad nojandet ska vara bra för. Jobbigt är vad det är! Men det är ju så himla påfrestande att inte veta vad den andra tänker och känner, och blir det då tyst liiite längre än vanligt så får man ju direkt stresspåslag. Jag hann börja tänka att jag kanske är för Kapet vad ”Den Ivrige” är för mig. :nailbiting: Han har för övrigt varit helt tyst och stilla sedan jag sa att han var lite väl på. Jag tycker lite synd om honom. Han har antagligen också ett visst stresspåslag nu.

Ja! :) Tack!

Jamen eller hur! Åh, jag känner liksom att jag är så osäker, har inte så stor erfarenhet när det gäller killar, sex, att prata om det osv.
Vilket gör att jag ibland agerar som jag tror att "man ska"...

Men, sen tänker jag att vad vet jag egentligen om honom? Jag kanske bygger upp helt fel bild av honom i mitt huvud och så är han också egentligen osäker. Och så blir allt bara konstigt haha. Liksom på ett sätt gillar jag det här att ta det långsamt och lära känna varann 😍, men på ett sätt är det såååå jobbigt ^^.

Men, han sa själv nu iaf att ha det bra tills vi hörs/ses igen... Och som jag tror och hoppas var det inte bara en tom fras.
Nu blir det dock inte på minst typ 2 veckor :( eftersom vi ska bort båda två...
 
Tog ett stort steg nu. Har raderat alla våra gemensamma vänner från Facebook och Instagram.

Skrev igår till N att han hade blomjord här och att han kunde swisha.
Inget hände, jag tog in jorden. Nyss fick jag swish, slängde bara ut påsen på gräsmattan, tror han kom cyklandes precis då.
Är så mogen :)

Skulle gått på Winnerbäck med en gemensam vän till mig, N och S. Men varit osäker om han ville efter helgen.

Han svarade att det skulle känts skumt med det som hänt i helgen.
Alla tar S och N sida.
Jag har förlorat så mycket vänner :(
 
Tog ett stort steg nu. Har raderat alla våra gemensamma vänner från Facebook och Instagram.

Skrev igår till N att han hade blomjord här och att han kunde swisha.
Inget hände, jag tog in jorden. Nyss fick jag swish, slängde bara ut påsen på gräsmattan, tror han kom cyklandes precis då.
Är så mogen :)

Skulle gått på Winnerbäck med en gemensam vän till mig, N och S. Men varit osäker om han ville efter helgen.

Han svarade att det skulle känts skumt med det som hänt i helgen.
Alla tar S och N sida.
Jag har förlorat så mycket vänner :(
Jag har totalt missat vad som hänt tror jag, men om folk bara vänder och försvinner efter vad det verkar som en rätt ”onödig grej”, så känns det som att dem kanske inte var så mycket att ha ändå. ❤️
 
Tog ett stort steg nu. Har raderat alla våra gemensamma vänner från Facebook och Instagram.

Skrev igår till N att han hade blomjord här och att han kunde swisha.
Inget hände, jag tog in jorden. Nyss fick jag swish, slängde bara ut påsen på gräsmattan, tror han kom cyklandes precis då.
Är så mogen :)

Skulle gått på Winnerbäck med en gemensam vän till mig, N och S. Men varit osäker om han ville efter helgen.

Han svarade att det skulle känts skumt med det som hänt i helgen.
Alla tar S och N sida.
Jag har förlorat så mycket vänner :(
Men hur kan de göra det? :confused: Skitvänner isf...
Jättebra att du kan stå på dig och inte ha kontakt med dem mer (jag är likadan och har svårt att bryta med vänner trots att de behandlat mig illa, men det är alltid bättre för självkänslan att bryta även om det innebär att man får vara ensam ett tag, ta hand om sig själv är viktigast! ) :heart
 
Haha, på mitt jobb kan det ju dröja ett halvår tills man ses 🙄
Jag har väl typ skrivit, hej, kul att se dig här! Vad söker du här? Har du någon framgång med dejtandet? Osv i den stilen.

Du låter lite smidigare än jag helt enkelt 😂

Vad händer förresten direkt efter att jag skrev det där inlägget? Jo, jag matchar med en kollega som jag ska träffa på utbildning i veckan haha 🙈
 
Men hur kan de göra det? :confused: Skitvänner isf...
Jättebra att du kan stå på dig och inte ha kontakt med dem mer (jag är likadan och har svårt att bryta med vänner trots att de behandlat mig illa, men det är alltid bättre för självkänslan att bryta även om det innebär att man får vara ensam ett tag, ta hand om sig själv är viktigast! ) :heart

Ja, jag har jättesvårt för det. Vi har varit så bra gäng också, det var nog roligaste tiden i mitt liv.
Har dock kontakt med F och en tjej som faktiskt verkar tycka om mig. Men vi får väl se...
 
Ja, jag har jättesvårt för det. Vi har varit så bra gäng också, det var nog roligaste tiden i mitt liv.
Har dock kontakt med F och en tjej som faktiskt verkar tycka om mig. Men vi får väl se...
N gjorde väl inte direkt "fel" även om han agerade okänsligt och kanske inte som du önskade? Han har väl inte gjort något som han har sagt att han inte skulle göra utan det är väl mest S som gjort direkt fel?
 
Ja, jag har jättesvårt för det. Vi har varit så bra gäng också, det var nog roligaste tiden i mitt liv.
Har dock kontakt med F och en tjej som faktiskt verkar tycka om mig. Men vi får väl se...
Jag tror dock att du i efterhand kommer tacka dig själv att du brytit även om det är svårt nu, att acceptera dåligt beteende bryter ner en så mycket i det långa loppet. Ta hand om dig själv nu och försök skita i de andra :heart
 
Precis, är mest arg på S.
Men trodde ändå jag betydde mer för N med tanke på hur mycket vi setts.
Jag tror det finns stor möjlighet att du feltolkar situationen lite. Bara för att han inte springer efter dig eller tycker att det har blivit fel så innebär det inte att du inte betyder något eller inte betytt mycket för honom utan du applicerar dina egna tankar på hur han borde reagera på situationen när han tydligt har klargjort att han inte vill vara "mono". Så det faktum att han är avvaktande och tar lite avstånd nu behöver inte betyda att du inte betyder något utan kan lika gärna vara att han respekterar att du inte vill eller kan vara en del av hur han väljer att hantera sina relationer.
 
Jag tror det finns stor möjlighet att du feltolkar situationen lite. Bara för att han inte springer efter dig eller tycker att det har blivit fel så innebär det inte att du inte betyder något eller inte betytt mycket för honom utan du applicerar dina egna tankar på hur han borde reagera på situationen när han tydligt har klargjort att han inte vill vara "mono". Så det faktum att han är avvaktande och tar lite avstånd nu behöver inte betyda att du inte betyder något utan kan lika gärna vara att han respekterar att du inte vill eller kan vara en del av hur han väljer att hantera sina relationer.

Han skrev tidigare i ett sms att han inte bryr sig.
Har raderat allt så kan inte citera tyvärr :(

Och att han väljer att stanna hos S medans hans vän kommer efter mig tycker jag säger väldigt mycket..
 
Jag tror dock att du i efterhand kommer tacka dig själv att du brytit även om det är svårt nu, att acceptera dåligt beteende bryter ner en så mycket i det långa loppet. Ta hand om dig själv nu och försök skita i de andra :heart

Det är jobbigt nu, väldigt. I princip alla mina andra vänner är i förhållanden.
Tidigare har jag ju umgåtts med S eller N som faktiskt har tid över för mig.

Men imorgon ska jag iallafall se bio med min riktiga bästis, och bjuda henne på middag :)
Är mest orolig för helgen.
 
F skrev nu...
36369
 
Blir så frustrerad på G.. Och så är jag orolig över hela situationen och vad vi pratar om. Vi snackar dagligen, hela dagarna, men allt som ofta glider samtalet in på sex vilket jag börjat tröttna lite på. Vi har en grej där vi ställer frågor till varandra, jag frågar om hans inställning till julen och så snackar vi lite om det och frågan jag får tillbaka handlar om sex. Igen. Sen här om dagen skrev han såhär: " Hmm osäker vad det är mellan oss om jag skall vara ärlig 😅 tycker om o trivs med det hela och har bara funderat vart det är på väg o lite vad jag o du vill ^^" och så vips byter han ämne utan att jag har en chans att fortsätta på ämnet.
Antar att det här är ännu en grej som kommer hamna i KK-facket trots mina försök att få det därifrån.. Verkar ju uppenbart inte vara värd annat.
 
Blir så frustrerad på G.. Och så är jag orolig över hela situationen och vad vi pratar om. Vi snackar dagligen, hela dagarna, men allt som ofta glider samtalet in på sex vilket jag börjat tröttna lite på. Vi har en grej där vi ställer frågor till varandra, jag frågar om hans inställning till julen och så snackar vi lite om det och frågan jag får tillbaka handlar om sex. Igen. Sen här om dagen skrev han såhär: " Hmm osäker vad det är mellan oss om jag skall vara ärlig 😅 tycker om o trivs med det hela och har bara funderat vart det är på väg o lite vad jag o du vill ^^" och så vips byter han ämne utan att jag har en chans att fortsätta på ämnet.
Antar att det här är ännu en grej som kommer hamna i KK-facket trots mina försök att få det därifrån.. Verkar ju uppenbart inte vara värd annat.
Det handlar inte om vad du är värd, utan om vem du råkar möta. :heart
 
Tycker så synd om dig S är verkligen inte mkt att hänga i julgranen. Hade hon inte pojkvän dessutom?

Blocka sörj och gå vidare. Vänner som gör sådant behöver man inte.

Vild gissning nu när N inte är förbjuden frukt är han snart inte intressant.

Fokusera på vad du har och inte på vad du tror du hade för uppför man sig så var det andra troligast en illusion också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 773
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 696
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 089
Senast: Whoever
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 602
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp