Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var på fikadejt i eftermiddag, satt och fikade och hade det trevligt i tre timmar. Insåg dock rätt snabbt att hon är en kvinnlig version av en av mina nära vänner. Vilket inte är ett dugg attraherande även om jag älskar min vän som han är.
Men ja, hon var klipsk och vi pratade litteratur och konst. Men ja, noll attraktion.

Hon är dessutom bi och jag var hennes första kvinnliga dejt.. Känner att det inte är min grej att vara någons första lesbiska erfarenhet.
 
Var på fikadejt i eftermiddag, satt och fikade och hade det trevligt i tre timmar. Insåg dock rätt snabbt att hon är en kvinnlig version av en av mina nära vänner. Vilket inte är ett dugg attraherande även om jag älskar min vän som han är.
Men ja, hon var klipsk och vi pratade litteratur och konst. Men ja, noll attraktion.

Hon är dessutom bi och jag var hennes första kvinnliga dejt.. Känner att det inte är min grej att vara någons första lesbiska erfarenhet.
Någon måste vara det.
 
Olidlig spänning här nu på om @Migo kommer komma med en uppdatering.....! :o


Jag väntar även i spänning på om DB kommer föreslå att ses i helgen, eller om jag måste ta initiativ om det ska bli av... Vi flirtar hejvillt via snapchat, och då jag frågade i går om han hade planer så blev svaret "No plans yet ;)" - så jag antar(!) att han vill träffa mig. Men sjukt irriterande att han inte bara kan fråga/planera något så man vet säkert...!

Anyways, han gör mig pirrig på ett sätt jag inte minns att jag upplevt tidigare, jag är liksom inte kär eller förelskat, men bara så onormalt glad!? Happy. Otroligt skön känsla iaf. :love: Känns som att han bekräftar mig på ett mycket bra sätt, och kanske att jag är mera avslappnad till honom än jag brukar vara, pga att det inte "kan" bli något seriöst iom barnen? Så, jag njuter av flirtandet just nu. :) Och håller tummarna att han vill bjuda hem mig, så jag inte behöver städa min lägenhet ikväll...... :angel:
 
Jag väntar även i spänning på om DB kommer föreslå att ses i helgen, eller om jag måste ta initiativ om det ska bli av... Vi flirtar hejvillt via snapchat, och då jag frågade i går om han hade planer så blev svaret "No plans yet ;)" - så jag antar(!) att han vill träffa mig. Men sjukt irriterande att han inte bara kan fråga/planera något så man vet säkert...!

Anyways, han gör mig pirrig på ett sätt jag inte minns att jag upplevt tidigare, jag är liksom inte kär eller förelskat, men bara så onormalt glad!? Happy. Otroligt skön känsla iaf. :love: Känns som att han bekräftar mig på ett mycket bra sätt, och kanske att jag är mera avslappnad till honom än jag brukar vara, pga att det inte "kan" bli något seriöst iom barnen? Så, jag njuter av flirtandet just nu. :) Och håller tummarna att han vill bjuda hem mig, så jag inte behöver städa min lägenhet ikväll...... :angel:

Orkade inte vänta längre, mvh sjukt otålig! Har frågat nu om jag kan få komma över med en flaska vin någon dag. Håll tummarna! :p
 
😂😂
20191115_165400.jpg
 
Hahaha, alltså ragget.

Idag kom jag ifrån jobbet lite senare än planerat.

När jag öppnade lägenhetsdörren hörde jag flera röster från vardagsrummet. Jag gick dit och upptäckte att ragget och fyra av hans kompisar hade samlats i soffan och körde Fifa-turnering, vilket jag inte var beredd på. Han har bara sovit här i snart en vecka men tar sig redan friheten att bjuda in sina kompisar till min lägenhet 😂

Ragget såg lite generad ut när jag kom, han bad om ursäkt för att han inte hade förvarnat mig och sa att de kunde gå om jag inte ville ha gänget där. "-Vi kom på det först idag, du har ju den största och bästa tv:n!" 😁

Han är så jäkla lik mig på många sätt, han pratar först och tänker (i bästa fall....) sen, han är impulsiv och precis som jag handlar han på känsla och inte logiskt tänkande.

Hans stackars kompisar såg något obekväma ut innan jag försäkrade dem om att det var helt okej och att jag bara tyckte det var kul att de kom över. Jag har inte hunnit prata så mycket med killarna än (turneringen pågår för fullt 😂) men jag erbjöd mig att vara en god värdinna och laga mat till hela gänget så vi får väl chansen att prata lite mer under kvällen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 560
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
206
Senast: em76
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det dags igen att se till att ha hästen i form i sommar! STL Sommartrav fortsätter även i år med dubbla STL-omgångar varje vecka...
Svar
0
· Visningar
76
Senast: Gunnar
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
10 11 12
Svar
226
· Visningar
8 637
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp