Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Smöriga män är inte min grej :cautious:

Screenshot_20191112_092835.jpg
 
Tack för att du delar med dig dessa. Det ger mig ny kraft och tålamod att vänta på att det ska ta fart med Musikern. Blir inte direkt sugen på att ladda ner dejtingappen idag heller 🙄
Så lite så! Jag känner själv att det är 50/50 om jag hänger på dejtingsajterna för att träffa någon eller om jag helt enkelt gör det endast för att få garva åt män 🙄
 
Så lite så! Jag känner själv att det är 50/50 om jag hänger på dejtingsajterna för att träffa någon eller om jag helt enkelt gör det endast för att få garva åt män 🙄

För mig suger det energi. Jag hänger där av nödvändigt ont sas, för att hitta en skön man som det på sikt kan bli nått seriöst med. Försöker se det från den humoristiska sidan ibland när vissa män bara beteer sig sååå fel. Men oftast blir jag bara matt.
Så när Tinderappen strulade så tog jag bort den. Tänkte ominstallera den men kom mig inte för. Så jag har bestämt att avvakta lite tills jag fått mer hum om Musikern.
 
Jag har bestämt mig för att inte prova Tinder igen, inte på en väldigt lång tid i sådana fall. Laddade ned appen, gjorde en profil och började bläddra. Insåg dock ganska snabbt att det nog inte är tid för det just nu.

Däremot ser jag fram emot fredag, dags för bankett på slottet igen. Visst så brukar det vara ganska hög medelålder, men ändå många studenter i min egna ålder. I frack. Me like ^^
 
Kändes inte jättebra när Sp och jag sågs häromdan, jag irriterades över småsaker, var rastlös och trött på samma gång och gick inte igång på honom när vi kelade. Han fattade att jag inte ville ligga utan att jag behövde kommunicera det, så han tog inga initiativ heller, det är så skönt med den lyhördheten. Såg på film i stället och när den var slut fattade jag vad som var fel, det var en ångest relaterad till helt andra saker som lurade i mig och gjorde mig sådär jobbigt avstängd. Hade kunnat säga gonatt, men valde att bryta ihop i hans famn i stället. Och det kändes så himla tryggt, skönt och bra. Jag har så svårt för att släppa efter på det sättet med andra, minns inte ens när det hände sist. Efteråt kändes det lättare, vi låg länge och småpratade och sen hade vi sex och det kändes också väldigt bra.

Vi ska ses rätt snart igen. Känns som att vi får till vårt häng helt ok trots avstånd, och min upptagenhet av jobb och barn. Främst för att han inte har något som binder upp, och han har inga problem med att vara den som åker lite mer. Bra att det funkar, men kanske kan det leda till obalans på sikt. Nog har jag mina tvivel emellanåt men försöker att inte bry mig så mycket, det är så meningslöst så länge jag är säker på att jag vill fortsätta träffa honom.
 
Känner mig så sjukt needy för tiden, är seriöst rädd att jag ska skrämma iväg DB (alternativt tröttna på honom då han är så upptagen och svarar jättesent), så försöker rikta in lite av mitt bekräftelsesbehov mot flera killar... :angel::laugh: Hoppast verkligen att min studiekompis hinner träffa mig på torsdag - samt att han blivit singel... Vad jag minns så var han bättre på att hångla än DB.. ;)

Annars så får jag väl styra upp en ny ("riktig") dejt med LH. Han lär inte ha barnen den här helgen tror jag, för de var hos honom nu senast. Alternativt börja chatta med någon ny på Tinder, slöswipade lite i går och drog höger på typ alla som såg snygga ut. :d
 
Jag skulle på dejt ikväll, men dels så är jag trött efter att inte ha sovit inatt och dels har jag virriga känslor jäntemot A. Så ställde in dejten.
Bestämt mig för att messa A igen typ imorgon och fråga om hon vill ses igen. Det var något speciellt med henne som gjorde mig förälskad så fort jag såg henne. Jag kan inte slänga bort det bara för att hon inte svarar på ett mess.. Måste ge det ett till försök till kontakt innan jag ger upp.
 
Jag skulle på dejt ikväll, men dels så är jag trött efter att inte ha sovit inatt och dels har jag virriga känslor jäntemot A. Så ställde in dejten.
Bestämt mig för att messa A igen typ imorgon och fråga om hon vill ses igen. Det var något speciellt med henne som gjorde mig förälskad så fort jag såg henne. Jag kan inte slänga bort det bara för att hon inte svarar på ett mess.. Måste ge det ett till försök till kontakt innan jag ger upp.

Är det samma tjej som du bestämde dig för att inte träffa mer för att du blev förälskad?
 
Skriver mycket med en väldigt intressant karl på Tinder (och skrev med en annan halvintressant som avmatchade mitt i konversationen 🙄). Har också ett par andra intressanta vettiga karlar jag skriver med...trots det har jag ingen lust att träffa nån av dem...är fortfarande fast känslomässigt för karln jag dejtat länge som det av olika skäl aldrig blir mer än väldigt lösa förbindelser med. Jag behöver skärpa mig 🙈
 
Skriver mycket med en väldigt intressant karl på Tinder (och skrev med en annan halvintressant som avmatchade mitt i konversationen 🙄). Har också ett par andra intressanta vettiga karlar jag skriver med...trots det har jag ingen lust att träffa nån av dem...är fortfarande fast känslomässigt för karln jag dejtat länge som det av olika skäl aldrig blir mer än väldigt lösa förbindelser med. Jag behöver skärpa mig 🙈

Håller tummarna för att Tinderkarln blir än mer intressant :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3
Svar
57
· Visningar
6 223
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
4 585
Svar
1 121
· Visningar
112 229
Senast: Yeah but
·
Fritid Småkronorna spelar sin sista träningsmatch just nu. Det kickar igång den 26 när Sverige börjar mot Lettland och Kanada ställs mot...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp