Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag blir :banghead: på tinder! Har inställningen max 3 mil, ändå får jag stockholmare ibland. Killen jag matchade med som är så rolig att snacka med är i Asien just nu. Tänkte att jaja, tinder kände väl av att han normalt bor i Uppland. Men nix, nu har jag fått veta att han bor i Umeå.:arghh:

Så det blir bara en rolig chattkompis av honom. Surt. Kommer väl rinna ut i sanden ganska snart.
 
Alltså jag blir :banghead: på tinder! Har inställningen max 3 mil, ändå får jag stockholmare ibland. Killen jag matchade med som är så rolig att snacka med är i Asien just nu. Tänkte att jaja, tinder kände väl av att han normalt bor i Uppland. Men nix, nu har jag fått veta att han bor i Umeå.:arghh:

Så det blir bara en rolig chattkompis av honom. Surt. Kommer väl rinna ut i sanden ganska snart.
Alla mina 10 toppval (Tinder Gold) idag bor i Örebro. Det är 16 mil. Har ställt in 5 mil som gräns...
 
Jag och ”dissen” har skrivit lite med varandra i morse. Jag har fortfarande hoppet uppe med andra ord! :angel::p Däremot så känns hans svar lite korta så jag vet inte om det handlar om ointresse eller om han är avvaktande pga min tidigare diss.

Samtidigt tänker jag att när han skrev ”Inte dissa den här gången...?” så känns det ju som om han tänkt att vi skulle börja prata lite igen iallafall? Plus att han hade ju svept höger på mig först?

Jaja, vi får hoppas att vi får lite flyt i konversationen igen. Har dock full förståelse om han inte vill ta upp den...Men jag hoppas! :up:
 
Jag och ”dissen” har skrivit lite med varandra i morse. Jag har fortfarande hoppet uppe med andra ord! :angel::p Däremot så känns hans svar lite korta så jag vet inte om det handlar om ointresse eller om han är avvaktande pga min tidigare diss.

Samtidigt tänker jag att när han skrev ”Inte dissa den här gången...?” så känns det ju som om han tänkt att vi skulle börja prata lite igen iallafall? Plus att han hade ju svept höger på mig först?

Jaja, vi får hoppas att vi får lite flyt i konversationen igen. Har dock full förståelse om han inte vill ta upp den...Men jag hoppas! :up:
Skriv det då. Typ jag har full förståelse för om du är lite skeptisk med tanke på... men det hade varit kul att lära känna dig/skriva lite/träffas. Lättare för honom då om han inte behöver gissa sig fram :)
 
Har precis åkt på skidsemester o denhär veckan blir den längsta ihophängade tiden som jag o haffet e ifrån varandra.

Fick precis ett sms att jag ska ha på mig finkläder när jag kommer hem. Känner mig så nyfiken o pirrig🥰
Skriver du under annat nick? Jag kan inte hitta några tidigare inlägg i denna tråd från dig, så jag hänger inte med på "haffet" osv 🤔
 
Ehm. Nu först är jag på väg hem. Vi har alltså umgåtts i 7 timmar och hade jag inte behövt åka hem till hundar och tvättstuga så hade jag nog varit kvar där ännu längre :angel: Så tja, vi kommer definitivt ses igen och jag har nu massor att fundera på. Vi har pratat hur mycket som helst och jag har kunnat bolla tankar och idéer som normalt sett inte alls går att nämna för andra. Mycket märkligt allting... men jag gillar det, det gör jag verkligen.
 
Ehm. Nu först är jag på väg hem. Vi har alltså umgåtts i 7 timmar och hade jag inte behövt åka hem till hundar och tvättstuga så hade jag nog varit kvar där ännu längre :angel: Så tja, vi kommer definitivt ses igen och jag har nu massor att fundera på. Vi har pratat hur mycket som helst och jag har kunnat bolla tankar och idéer som normalt sett inte alls går att nämna för andra. Mycket märkligt allting... men jag gillar det, det gör jag verkligen.
Vad härligt!!
 
Den oerfarna killen vill ses igen. Jag har varit kluven hela veckan. Men typ kommit fram till att jag skulle kunna träffa honom igen, men att jag då sagt att jag inte vill ha något seriöst nu.
Känner inte att jag är beredd att bara dejta/träffa honom exklusivt. Vet inte om vi har så mycket gemensamt än... Även om jag gillar honom, så dör mycket för mig om jag inte får ut så mycket av sexet. Vilket kanske kan bli en dålig kombo i det här fallet.

Var och dansade igår. Varför är många "vanliga" killar så dåliga på det sensuella ?!
Är väl därför jag blir intresserad av vissa killar jag dansar med, vill ha den känslan mer i mitt liv och kan ju verkligen sakna den vid vissa aktiviteter :angel:
 
Den oerfarna killen vill ses igen. Jag har varit kluven hela veckan. Men typ kommit fram till att jag skulle kunna träffa honom igen, men att jag då sagt att jag inte vill ha något seriöst nu.
Känner inte att jag är beredd att bara dejta/träffa honom exklusivt. Vet inte om vi har så mycket gemensamt än... Även om jag gillar honom, så dör mycket för mig om jag inte får ut så mycket av sexet. Vilket kanske kan bli en dålig kombo i det här fallet.

Var och dansade igår. Varför är många "vanliga" killar så dåliga på det sensuella ?!
Är väl därför jag blir intresserad av vissa killar jag dansar med, vill ha den känslan mer i mitt liv och kan ju verkligen sakna den vid vissa aktiviteter :angel:

Är det just för att han är oerfaren du inte får ut så mycket ?

Haha, om man måste kunna dansa för att vara sensuell så är det nog inte så konstigt att många killar är dåliga på det.
 
Dejten i helgen gick bra och @athena_arabians behövde inte rädda mig den här gången! :laugh: Killen var trevlig men lite för ordningsam för min smak. Jag vill ha någon som inte är så politiskt korrekt, jag orkar inte tänka innan jag talar varje gång jag öppnar munnen :rofl:

Laddade ner Tinder igen förresten. Bland det första som händer är att jag får en match med en 21-årig kille som visade sig spela fotboll i ett av stans allsvenska lag. Hej & hå! :rofl:
 
Är det just för att han är oerfaren du inte får ut så mycket ?

Haha, om man måste kunna dansa för att vara sensuell så är det nog inte så konstigt att många killar är dåliga på det.
Det behöver ju inte hänga ihop.
Men har jag inga känslor för killen och han inte hjälper mig att få orgasm, så får inte jag ut något av det. Otillfredsställande sex har jag haft nog av senaste åren.

Vet väl inte om man måste kunna dansa för det. Men eftersom jag dansar en sensuell pardans så.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
200 846
Senast: pepp
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 809
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
38 342
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 153
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp