Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har nog totaldödad diskussionen med killen i Vietnam. Han pratade ganska mycket om allt vi skulle göra när vi sågs och tjatade om att jag skulle göra avkall på min regel om att inte kramas första dejten (vilket jag faktiskt gör avkall på ibland, men det beror ju på vilka vibbar man får) och till sist tröttnade jag och påpekade att tjat är vansinnigt avtändande och definitivt kontraproduktivt. Han svarade att han inte tjatat, men bad om ursäkt ifall jag uppfattade det så.

Sen har han varit tyst...
Alltså folk som säger "jag gjorde inte den här grejjen som du tycker är jobbig/obehaglig men jag är ledsen om DU uppfattade så" istället för att be om ursäkt och bättra sig är så sjukt avtändande!
Det säger enormt mycket om personen som uttalar sig så och det är ingenting bra...
 
Alltså folk som säger "jag gjorde inte den här grejjen som du tycker är jobbig/obehaglig men jag är ledsen om DU uppfattade så" istället för att be om ursäkt och bättra sig är så sjukt avtändande!
Det säger enormt mycket om personen som uttalar sig så och det är ingenting bra...

Du har så rätt! Tänkte inte så...
 
Appropå Tinder.
Så här skulle det se ut om vi swipade i verkligheten.

Kille swipar

Tjej swipar

Intresserant notis att Killen swipade höger dubbelt så många gånger men fick ändå samma antal matches.
 
Det skavde ett litet grus bak i min hjärna efter en stunds chattande med nya matchningen. Nån liten, liten röd flagga som glimmade till när jag fick veta hans namn, yrke och den miniort han bor på. Anade vilket företag han drev. Snabbgoggling....jodå, åtalad och dömd mer än en gång och aktuell igen.
Nej tack, jag är inte intresserad av nån som inte vet att hålla sig inom lagens ramar.

Avmatchade snabbt!
 
Det skavde ett litet grus bak i min hjärna efter en stunds chattande med nya matchningen. Nån liten, liten röd flagga som glimmade till när jag fick veta hans namn, yrke och den miniort han bor på. Anade vilket företag han drev. Snabbgoggling....jodå, åtalad och dömd mer än en gång och aktuell igen.
Nej tack, jag är inte intresserad av nån som inte vet att hålla sig inom lagens ramar.

Avmatchade snabbt!

Jag hade gjort samma sak. sånt där behöver jag verkligen inte i mitt liv.
 
Såg detta citat i en presentation och tycker det var himla bra.

"The real power of a man is in the size of the smile of the woman sitting next to him."
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
200 863
Senast: pepp
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 811
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
38 351
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 154
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp