Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min dejt med Z har inte fått någon särskilt bra start.... Jag åkte med tåget in till stan kl 13 för att möta upp honom, men när hans buss kom så var han inte med?!?

Försökte ringa och skriva utan att få svar från honom på över en timme, då svarade han att han missat bussen och varit tvungen ta nästa istället.... 🙈🙄
Så - nytt försök nu (två timmar mellan varje buss), men han börjar rejält på minus efter den här starten, asså!
Jag hade avbokat i ditt läge.
 
Vill egentligen inte hålla på och gå på dejter med okända människor och känna mig stressad innan och sen på dejten obekväm och bedömd.
Saknar just nu så himla mycket närhetsbiten man kan ha i längre förhållande 😔.

Håller med och därför jag bara träffat "gamla människor" nu....
 
Har lyckats få till tinder ett par gånger på mobilen igen. Killen som är i Vietnam skrev att han ville hänga med mig när jag åker till Kanarieöarna om några veckor. Jag utgick ifrån att han skämtade, men är det bara jag som är gammeldags? Alltså för mig hade det varit helt ok om han ville boka en resa till samma ställe som mig, så länge det inte betyder att vi måste umgås hela dagarna, men jag kanske drar för stora växlar nu? Borde jag erbjuda honom att hänga med?
 
Har lyckats få till tinder ett par gånger på mobilen igen. Killen som är i Vietnam skrev att han ville hänga med mig när jag åker till Kanarieöarna om några veckor. Jag utgick ifrån att han skämtade, men är det bara jag som är gammeldags? Alltså för mig hade det varit helt ok om han ville boka en resa till samma ställe som mig, så länge det inte betyder att vi måste umgås hela dagarna, men jag kanske drar för stora växlar nu? Borde jag erbjuda honom att hänga med?

Jag hade tyckt det hade känts sjukt underligt. Om han nu inte redan hade en resa inplanerad.
 
Har lyckats få till tinder ett par gånger på mobilen igen. Killen som är i Vietnam skrev att han ville hänga med mig när jag åker till Kanarieöarna om några veckor. Jag utgick ifrån att han skämtade, men är det bara jag som är gammeldags? Alltså för mig hade det varit helt ok om han ville boka en resa till samma ställe som mig, så länge det inte betyder att vi måste umgås hela dagarna, men jag kanske drar för stora växlar nu? Borde jag erbjuda honom att hänga med?

Jag skulle ta det för givet att det var ett skämt, med mindre han självmant tar upp det igen och verkar seriöst interesserad av att åka. 🤔
 
Precis :) inte gamla som i äldre.
Okej ja jag förstår att du gör det 🙂.
Har dock inga gamla dejter jag skulle vilja träffa. För mig blir det oftast en dejt och så känner jag inte att vi klickar och då tycker jag inte det är vits att ses igen.
Men ja snart börjar väl även mycket äldre kännas som ett bra alternativ kanske 😅.
 
Har lyckats få till tinder ett par gånger på mobilen igen. Killen som är i Vietnam skrev att han ville hänga med mig när jag åker till Kanarieöarna om några veckor. Jag utgick ifrån att han skämtade, men är det bara jag som är gammeldags? Alltså för mig hade det varit helt ok om han ville boka en resa till samma ställe som mig, så länge det inte betyder att vi måste umgås hela dagarna, men jag kanske drar för stora växlar nu? Borde jag erbjuda honom att hänga med?
Jag hade helt klart kunnat säga att du skulle ta med mig, lite som ett "packa ned mig i resväskan" skämt, absolut inte seriöst.
 
Jag har varit hos en bukevänn i helgen och umgåtts med 6 st vänner jag fått genom buke med åren :)
På hemvägen råkade det bli en spontankaffe i all hast med en kille från Tinder. Jättefin och riktigt trevlig. Nackdelen är att han bor lite för långt bort egentligen. Nedanför Göteborg. Jag har egentligen dragit min gräns i Göteborg men tänkte att nu åker jag ju ändå förbi så då kan jag ju ta en titt på honom. Tänk om han är superwow, då kanske det är värt ett lite bökigt dejtande? Vi har pratat i telefon innan och han verkar riktigt najs.
Vi får väl fortsätta att ha kontakt och se hur det känns.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
199 866
Senast: pepp
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 774
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
36 971
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 929
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp